adam1954 Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Chłopaki mam zagwozdkę z parametrami . W Tisie jest że powinno być 300-450 mg/suw na wolnych obrotach Natomiast później pisze że po odczekaniu 30 sek. powinno być 500-650 mg/suw Ale teraz czy to ma być dalej na wolnych czy po dodaniu gazu? Jest też w parametrach mniejsza niż podaje TIS masa paliwa. Powinno być 7-12 mg/suw a jest ok 5.5 No i teraz czy to ma związek z przepływką?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80157-parametry-przep%C5%82ywki-w-x17dtl/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Te 30 sekund to czas na zamknięcie EGRa.Reszty nie pamiętam jak jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80157-parametry-przep%C5%82ywki-w-x17dtl/#findComment-668335 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 EGR tam ma zaślepiony. Czyli nawet po tych 30 sek. powinno się podnieść do 500-650? A ona stoi na ok 400. Dopiero po nadepnięciu na gaz podnosi się do ponad 500.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80157-parametry-przep%C5%82ywki-w-x17dtl/#findComment-668336 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 (edytowane) Wznawiam pytanie. Kolega wesol może coś podpowie? Wszystkie parametry porównałem z Tisem Jedyne różnice to z tą przepływką oraz z masą paliwa. Ma być od 7-12 a jest 4.8-5.5mg/suw Panowie mechanicy ktoś coś podpowie czy to tajemnica zawodowa. Wkurza mnie to bo chcę pomóc koledze ale moja wiedza się na tym temacie kończy. Z Mery nie przełożę bo moja nie ma. Więc pomoc fachowców z wykształcenia i zawodu niezbędnie potrzebna. Edytowane 3 Czerwca 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80157-parametry-przep%C5%82ywki-w-x17dtl/#findComment-670100 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 przy zaslepionym egr powinno byc okolo 400 mg/suw. na jalowych kiedy to ecm stosuje dawkowanie spaln egr to wlqsnei spada na okolo 200 czy 240 mg bo wiadoma sprawa zamaist ciagnac powietrze przez filtr powietrza ciaggnie sobie spaliny. Przy depnieciu pedalu gazu turbo zaczyna pompowac czyli tez i zasysac powietrze oczewiscie po przekroczeniu progu kiedy to turbo juz sie rozkreca. czyli jakies 1700 czy niekiedy 1900 obr i powinno pompowac jakies 700 mg a na 3wyzszych obrotach nawet spokojnie 800-900 i tysiac. Jelsi jest mniej przy pedale wcisnietym w podloge to znakiem tego albo lezy przeplywka albo mamy dziure w dolocie za przeplywka a przed turbo. Ciagnie sobie wtedy powietrze bokiem ktore to przeplywka nie mierzy Jak nie mierzy czyli zaniza to ecm jakby nie widzi ze silnik zaciaga powietrze wiec ogranicza paliwo by silnik nie kopcil. Brak powietrza a duzo paliwa to mamy batorego no i taka jazda skutkuje oczeiwscie tez zapchaniem kata, grzaniem sie glowicy turbo itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80157-parametry-przep%C5%82ywki-w-x17dtl/#findComment-670155 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Na wolnych jest 380-400. Wczoraj sprawdzałem. Po przygazowniu na postoju podnosi się do 550> W czasie jazdy idzie powyżej 600. Kolektory obydwa planowałem i pięknie uszczelnione. Turbo po regeneracji też ładnie pompuje. Trochę mnie ten TIS zdziczył i myślałem że na wolnych ma być więcej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80157-parametry-przep%C5%82ywki-w-x17dtl/#findComment-670156 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.