Gość KASIA KOSIARA Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 ja37, na pewno odleci,ja to wiem,aż strach mi do tego auta wsiąść   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Teraz juz weim, czemu lipa wyszła. Jednak tłoki seh i głowica 18E nie ida w parze, trzeba wybrać, co chce się zamontować. Pasek tak wygląda na całej długości, że to jeszcze jakoś się toczyło...... Ale jest jedna pocieszająca rzecz - ten setup nie czyni c20ne silnikiem kolizyjnym   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cr2sher Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 i że to jeszcze jeździło hehe ale przynajmniej masz silnik bezkolizyjny   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 WOW, jakbym widział swój stary pasek. Zastanawiam się jednak, jaki związek ma pasek rozrządu z ciśnieniem sprężania? Obciążenie paska wynikałoby ze zmiany sprężystości sprężyn przy zaworach (większa siła potrzebna do wciśnięcia zaworu, a właściwie dwóch naraz), oraz ostrzejsze krzywki na wałku (krótszy czas narastania siły). Oczywiście mogę się mylić, ale innego wytłumaczenia nie widzę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Widocznie ten wałek otwiera zawory jeszcze jak jest spore cisnienie w cylindrach? Nie od parady ma grubsze krzywki niż seria c20ne.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 lord_wiader, w dieslu masz wyższą kompresję i z paskami tak się nie dzieje. ja37, a nie ma na kołach czy na którymś zębie jakiejś postrzępionej czy ostrej krawędzi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Nie ma, lookałem. DAROMV6, ale pasek diesela jest obliczony na takie naprężenia a widocznie ten do c20ne nie jest......   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 a jak wytrzymał poprzedni przy 157km? kompresja 15-16 bywa spotykana i nic się nie dzieje, z drugiej strony nie był on czasem wzmocniony?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Wzmocniony? - nie wiem. Pasek był kupiony Gatesa. Na zlota robiłem, wiesz. A że ma ciężko już mówiłem, nówka rozrusznik, a ledwo krecił. Zauważ, że to 15 wyszło na zimnym motorze, na ciepłym pewnie było ze 20..... jakby był napinacz, to może by tak się nie stało, ale i tak zmienię tłoki, będę miał spokój ze spalaniem stukowym. Komp z xe zostaje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Raczej to by tyle nie było a wersję bez napinacza masz? z napinaczem do c20ne są te same co w c18nz chyba 146 zębów wzmocniony - xs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.