Skocz do zawartości

corsa B - najszybsze wolnossące 8V? Dalszy ciąg --->c20xe-->z20let


Rekomendowane odpowiedzi

Teraz juz weim, czemu lipa wyszła.

Dołączona grafika

Jednak tłoki seh i głowica 18E nie ida w parze, trzeba wybrać, co chce się zamontować.

Pasek tak wygląda na całej długości, że to jeszcze jakoś się toczyło......

 

Ale jest jedna pocieszająca rzecz - ten setup nie czyni c20ne silnikiem kolizyjnym ;p

 

WOW, jakbym widział swój stary pasek.

 

Zastanawiam się jednak, jaki związek ma pasek rozrządu z ciśnieniem sprężania? Obciążenie paska wynikałoby ze zmiany sprężystości sprężyn przy zaworach (większa siła potrzebna do wciśnięcia zaworu, a właściwie dwóch naraz), oraz ostrzejsze krzywki na wałku (krótszy czas narastania siły). Oczywiście mogę się mylić, ale innego wytłumaczenia nie widzę.

 

Widocznie ten wałek otwiera zawory jeszcze jak jest spore cisnienie w cylindrach?

Nie od parady ma grubsze krzywki niż seria c20ne.

 

lord_wiader, w dieslu masz wyższą kompresję i z paskami tak się nie dzieje.

ja37, a nie ma na kołach czy na którymś zębie jakiejś postrzępionej czy ostrej krawędzi ;p

 

Nie ma, lookałem.

DAROMV6, ale pasek diesela jest obliczony na takie naprężenia a widocznie ten do c20ne nie jest......

 

a jak wytrzymał poprzedni przy 157km?

kompresja 15-16 bywa spotykana i nic się nie dzieje, z drugiej strony nie był on czasem wzmocniony?

 

Wzmocniony? - nie wiem.

Pasek był kupiony Gatesa.

Na zlota robiłem, wiesz.

A że ma ciężko już mówiłem, nówka rozrusznik, a ledwo krecił.

Zauważ, że to 15 wyszło na zimnym motorze, na ciepłym pewnie było ze 20.....

jakby był napinacz, to może by tak się nie stało, ale i tak zmienię tłoki, będę miał spokój ze spalaniem stukowym.

Komp z xe zostaje.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności