Gość KASIA KOSIARA Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 ja37, na pewno odleci,ja to wiem,aż strach mi do tego auta wsiąść   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8073-corsa-b-najszybsze-wolnoss%C4%85ce-8v-dalszy-ci%C4%85g-c20xe-z20let/page/26/#findComment-236152 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Teraz juz weim, czemu lipa wyszła. Jednak tłoki seh i głowica 18E nie ida w parze, trzeba wybrać, co chce się zamontować. Pasek tak wygląda na całej długości, że to jeszcze jakoś się toczyło...... Ale jest jedna pocieszająca rzecz - ten setup nie czyni c20ne silnikiem kolizyjnym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8073-corsa-b-najszybsze-wolnoss%C4%85ce-8v-dalszy-ci%C4%85g-c20xe-z20let/page/26/#findComment-235390 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cr2sher Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 i że to jeszcze jeździło hehe ale przynajmniej masz silnik bezkolizyjny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8073-corsa-b-najszybsze-wolnoss%C4%85ce-8v-dalszy-ci%C4%85g-c20xe-z20let/page/26/#findComment-235388 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 WOW, jakbym widział swój stary pasek. Zastanawiam się jednak, jaki związek ma pasek rozrządu z ciśnieniem sprężania? Obciążenie paska wynikałoby ze zmiany sprężystości sprężyn przy zaworach (większa siła potrzebna do wciśnięcia zaworu, a właściwie dwóch naraz), oraz ostrzejsze krzywki na wałku (krótszy czas narastania siły). Oczywiście mogę się mylić, ale innego wytłumaczenia nie widzę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8073-corsa-b-najszybsze-wolnoss%C4%85ce-8v-dalszy-ci%C4%85g-c20xe-z20let/page/26/#findComment-235387 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Widocznie ten wałek otwiera zawory jeszcze jak jest spore cisnienie w cylindrach? Nie od parady ma grubsze krzywki niż seria c20ne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8073-corsa-b-najszybsze-wolnoss%C4%85ce-8v-dalszy-ci%C4%85g-c20xe-z20let/page/26/#findComment-235379 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 lord_wiader, w dieslu masz wyższą kompresję i z paskami tak się nie dzieje. ja37, a nie ma na kołach czy na którymś zębie jakiejś postrzępionej czy ostrej krawędzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8073-corsa-b-najszybsze-wolnoss%C4%85ce-8v-dalszy-ci%C4%85g-c20xe-z20let/page/26/#findComment-235306 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Nie ma, lookałem. DAROMV6, ale pasek diesela jest obliczony na takie naprężenia a widocznie ten do c20ne nie jest......   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8073-corsa-b-najszybsze-wolnoss%C4%85ce-8v-dalszy-ci%C4%85g-c20xe-z20let/page/26/#findComment-235301 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 a jak wytrzymał poprzedni przy 157km? kompresja 15-16 bywa spotykana i nic się nie dzieje, z drugiej strony nie był on czasem wzmocniony?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8073-corsa-b-najszybsze-wolnoss%C4%85ce-8v-dalszy-ci%C4%85g-c20xe-z20let/page/26/#findComment-235296 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Wzmocniony? - nie wiem. Pasek był kupiony Gatesa. Na zlota robiłem, wiesz. A że ma ciężko już mówiłem, nówka rozrusznik, a ledwo krecił. Zauważ, że to 15 wyszło na zimnym motorze, na ciepłym pewnie było ze 20..... jakby był napinacz, to może by tak się nie stało, ale i tak zmienię tłoki, będę miał spokój ze spalaniem stukowym. Komp z xe zostaje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8073-corsa-b-najszybsze-wolnoss%C4%85ce-8v-dalszy-ci%C4%85g-c20xe-z20let/page/26/#findComment-235278 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Raczej to by tyle nie było a wersję bez napinacza masz? z napinaczem do c20ne są te same co w c18nz chyba 146 zębów wzmocniony - xs Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8073-corsa-b-najszybsze-wolnoss%C4%85ce-8v-dalszy-ci%C4%85g-c20xe-z20let/page/26/#findComment-235273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.