Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Brak paliwa n listwie sintra chodziła tydzień stała wchodzę a ona nic no to jej w gardło i pali ale zgasla i jeszcze raz i zgasla pompa chodzi sprawdziłem na krotko ale nie ma paliwa na listwie bezpieczniki ok pomocy

 

 

Aleś się rozpędził.

Po co 5 razy ten sam temat.

Ten zostawiam resztę usuwam

Edytowane przez adam1954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To skoro pompa pracuje a na listwie brak paliwa to widocznie albo nieszczelność w baku (sławny wężyk tłoczny pompy) albo brak paliwa w nim (jeżeli pod samochodem nie ma plamy paliwa).

Jeszcze sprawdził bym regulator ciśnienia (na listwie w czerwonym kółku).

 

post-22355-0-55999000-1501529875_thumb.jpg

Jakoś innej opcji nie widzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna pompa pracuje na krótko ale paliwo nie dochodzi do silnika jak zaciąganie starym sposobem paliwo jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie masz innego wyjścia jak zbiornik w dół i sprawdzić co z pompką paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich miłośników SINTRY . Moje kochane autko ostatnio doprowadza mnie do szału. Problem polega na tym że po uruchomieniu silnika i przejechaniu kilku- kilkunastu kilometrów i zgaszeniu auta ponowne odpalenie jest nie możliwe (brak paliwa na listwie). Po odczekaniu 4-5 godzin silnik uruchamia się bez problemu . Podczas jazdy silnik pracuje równo i bez najmniejszego zająknięcia (idzie jak rakieta). Mechanik wymienił pompkę paliwa i czujnik położenia wału korbowego (bez rezultatu :( )Teraz rozkłada ręce i się poddaje.

Może ktoś miał podobny przypadek i się z tym uprał. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Pozdrawiam


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś robić zworkę na przekaźnik aby sprawdzić pompkę ? (link masz trzy posty wcześniej)

 

 

Zazwyczaj jak nie odpala na ciepłym to czujnik temperatury na ECU jest uszkodzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dodam że sygnał na pompę paliwa jest brany z czujnika obrotu wału, więc tu też może być problem jak mechanik założył kiepski zamiennik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.