Skocz do zawartości
Migel

Zbyt wysokie ciśnienie oleju-pęknięte kolanko odmy.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Pękło mi w 2.2 kolanko odmy... Reklamowałem je.Dostałem info,że może być problem na pierścieniach,że jest zbyt wysokie ciśnienie oleju...

 

Wie ktoś coś na ten temat?Jakieś doświadczenia ma ktoś w takim temacie?

Edytowane przez Migel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu wadliwy materiał i tyle. Wypychałoby też bagnet olejowy..Sprawdź czy dasz radę utrzymać dłoń na otworze wlewu oleju. (zimny silnik abyś się nie poparzył)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro jadę na wymianę tego kolanka.Zobaczę co mi jeszcze powiedzą.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem info,że może być problem na pierścieniach,że jest zbyt wysokie ciśnienie oleju...

 

 

ale bzdura, co ma ciśnienie oleju do ciśnienia w skrzyni korbowej z przedmuchów między pierścieniami, po to jest odma aby to ciśnienie niwelować i fakt, ma być drożna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samnie wiemco o tym sądzić.

 

A Tak przy okazji... Ile przwwodów gumowych odmy jest przy silniku 2.2 benz.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michale o ile się dobrze orientuje ze skrzyni korbowej jest tylko ta jedna gruba.


Jakoś nie wierze w to co mechanicy mówią. Pewnie jak Kacper pisał z szajsowego materiału robione kolanko.

Z resztą z doświadczenia wiem że nie fabryczne przewody gumowe mają krótki żywot. Dlatego czasem warto kupić używkę niż ze sklepu nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już mam mętlik w głowie... A do czego jest cienki prewód gumowy na wysokości odmy?cienka rueka po przekątnej,czyli od pasażera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już jesteś przy tym przewodzie to go zdemontuj i wyczyść.

Z dołu silnika przez metalowy przewód i to nieszczęsne kolanko idą opary oleju i to co przedostaje się miedzy pierścieniami tłokowymi do pokrywy zaworów.

Z pokrywy zaworów przez wspomniany przewód przesyłane jest dalej do przepustnicy aby pozbyć się oparów i spalić w cylindrach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rafale.... A ten przewód karbowany nad znaczkiem opla obok tego zaznaczonego na fotce z tematu co podałeś?Do czego on jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.