Skocz do zawartości
Migel

Zbyt wysokie ciśnienie oleju-pęknięte kolanko odmy.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Pękło mi w 2.2 kolanko odmy... Reklamowałem je.Dostałem info,że może być problem na pierścieniach,że jest zbyt wysokie ciśnienie oleju...

 

Wie ktoś coś na ten temat?Jakieś doświadczenia ma ktoś w takim temacie?

Edytowane przez Migel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu wadliwy materiał i tyle. Wypychałoby też bagnet olejowy..Sprawdź czy dasz radę utrzymać dłoń na otworze wlewu oleju. (zimny silnik abyś się nie poparzył)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro jadę na wymianę tego kolanka.Zobaczę co mi jeszcze powiedzą.....


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem info,że może być problem na pierścieniach,że jest zbyt wysokie ciśnienie oleju...

 

 

ale bzdura, co ma ciśnienie oleju do ciśnienia w skrzyni korbowej z przedmuchów między pierścieniami, po to jest odma aby to ciśnienie niwelować i fakt, ma być drożna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samnie wiemco o tym sądzić.

 

A Tak przy okazji... Ile przwwodów gumowych odmy jest przy silniku 2.2 benz.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michale o ile się dobrze orientuje ze skrzyni korbowej jest tylko ta jedna gruba.


Jakoś nie wierze w to co mechanicy mówią. Pewnie jak Kacper pisał z szajsowego materiału robione kolanko.

Z resztą z doświadczenia wiem że nie fabryczne przewody gumowe mają krótki żywot. Dlatego czasem warto kupić używkę niż ze sklepu nowe.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już mam mętlik w głowie... A do czego jest cienki prewód gumowy na wysokości odmy?cienka rueka po przekątnej,czyli od pasażera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już jesteś przy tym przewodzie to go zdemontuj i wyczyść.

Z dołu silnika przez metalowy przewód i to nieszczęsne kolanko idą opary oleju i to co przedostaje się miedzy pierścieniami tłokowymi do pokrywy zaworów.

Z pokrywy zaworów przez wspomniany przewód przesyłane jest dalej do przepustnicy aby pozbyć się oparów i spalić w cylindrach.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rafale.... A ten przewód karbowany nad znaczkiem opla obok tego zaznaczonego na fotce z tematu co podałeś?Do czego on jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michał to też jest odma - wysysa opary z klawiatury do kolektora ssącego - tam panuje podciśnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michał to też jest odma - wysysa opary z klawiatury do kolektora ssącego - tam panuje podciśnienie

Aaaa dziękuję. Tego też będę szukał nowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i wymienili.Oryginalna nowa rurka przy mnie rozpakowana.Będę obserwował sytuację.Zamówiłem też oryginał tę drugą tylną od podciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michał jeżeli to ne oryginał GM - to chyba będzie porażka.

Miałem tak z przewodem do wody - nowy zamówiony po nr - ale zamiennik i nie wytrzymał próby czasu (po miesiącu olej puścił).

Używka już 3 rok śmiga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To kest oryginał GM.Mwm opakowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś zajrzałem pod maskę i znowu to oryginalne (następne) kolanko pękło.Założyłem z powrotem ten gruby kawałek co w Chorwacji dostałem.W dupie mam już te oryginały co wytrzymują 3 miesiące normalnej a właściwie spokojnej jazdy...

 

 

post-46700-0-75032100-1508521384_thumb.jpg

post-46700-0-53950400-1508521394_thumb.jpg

post-46700-0-91982700-1508521402_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może właśnie ori jest za krótkie i za bardzo pręży i dlatego pęka?bo tak mi wygląda po Twoich fotach,szczególnie po pierwszej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten przewód peka jak by było na nim naprężenie widac to po miejscu pęknięcia .Dobry przewód jest w środku zbrojony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michał wygląda na to że faktycznie to nie ori przewód.

Ja też mam trochę grubszy (grubsza ścianka, bardzo elastyczny) i dłuższy, taki jak ten w głębi ale mam inne opaski zaciskowe, sprężynowe.

Teraz już nawet gumowe przewody są kiepskiej jakości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Migel,jak byłeś zieloną u mnie i pokazywałeś to Ci mówiłem że ten przewód jest napięty jak baranie jaja i pęknie niedługo znowu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.