Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Też rozumiem sytuację.......

Ale nie każda skrzynia da sie przerobić na linkę i do tego pedał też jest niewiadomą.

Hydraulika nie jest zła, tylko trzeba niestety nowe części dać......

Dla mnie minus hydrauliki - nie ustawię sobie pedału, jak lubię.

 

Macie panowie racje dzień czy dwa dłużej nie robi różnicy.A tarczą to się zainteresuję .Poprzednią polówkę dureń bez sygnalizacji skrętu w lewo rozwalił mi cały przód .Auto przy szkodzie całkowitej poszło na złom .Za to co PZU dało to można byle jaki rower kupić .Jestem na emeryturze więc musiałem wziąć kredyt.Będę te corsę trzy lata spłacał.


Macie panowie racje dzień czy dwa dłużej nie robi różnicy.A tarczą to się zainteresuję .Poprzednią polówkę dureń bez sygnalizacji skrętu w lewo rozwalił mi cały przód .Auto przy szkodzie całkowitej poszło na złom .Za to co PZU dało to można byle jaki rower kupić .Jestem na emeryturze więc musiałem wziąć kredyt.Będę te corsę trzy lata spłacał.

Sprawdziłem oba wysprzęgniki bez montażu na skrzyni.podpięty pod przewód od pompy i scisnięty do minimum.Oba puszczają od strony płaszczyzny styku z skrzynią.jJeden z nich był na wyjętej starej skrzyni i nie ciekł .A dlaczego teraz cieknie .

Edytowane przez henryk10

 

Może to też problem z samym sprzęgłem tak jak jest to wspomniane tu http://forum.opel24.com/topic/79018-wymiana-wysprzeglika-astra-h-17-cdti/?p=658363

 

Dzięki za informacje.Objawów takich jak w tym linku nie było .Po wyjęciu tarczy sprzęgła grubość 7 mm dwie sprężyny luzne czy tarcz do wymiany. Zamówie tarcz i docisk.Już stwierdziłem że ta oszczedność się nie opłaca.Dosyć dostałem do pory w kość.Bez garażu I kanału taka robota to masakra .

 

Gość TOMEK CORSA B 1.2 i 45km

Zwróć uwagę na uszczelniacze ten przy skrzyni jak i ten przy silniku koszt 30-40 zł a gwarancja że nie będzie ciekło szkoda pracy jak by po złożeniu miesiąc zaczeło zalewać sprzęgło

 

  • 3 tygodnie później...

Witam.Nowy docisk + tarcz założona.Problem był z wysprzęgnikiem musiałem kupić nowy bo stary ciekł.Skrzynia działa bez zarzutu .Jeszcze słychać lekkie buczenie .Ale odpuszczam bo cierpliwość do tego auta mi sie skończyła.Wymienione obydwa łożyska kół przednich przeguby wewnętrzne + jeden zewnętrzny.coś padnie podczas eksploatacji to samo wyjdzie na jaw.Wszystko w tym temacie zostało wyjaśnione .Temat uważam za zamknięty.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności