Gość zedek96 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 około 16 zmierzę ciśnienie, mój ojciec który siedzi za granicą stwierdził po objawach i tym filmie że są wypalone zawory i pomiar to potwierdzi xD i zapewne tak jest... No i niestety nadal nie wiem co jest.. ech pożyczony ciśnieniomierz (starego typu-rysowanie) mial luźną wskazówke i najpierw wyszło mi na 1 i 2 cylku 10-12 jakoś a na 3 i 4 ponad 15 bar. Po dokręceniu wskazówki tak jak powinna być raczej i jak ładnie wyraźnie zaczęło rysować to wyszło 1-10,5 2-10,4 3-10 4-10,1 Czy to jest wgl możliwe? Pomiar na zimnym silniku oczywiście bo nie ma jak go rozgrzać. Ponowne próby były coraz gorsze bo strasznie się wszystko rozbiegało i zaczął padać akumulator. Chyba wstawie go na garaż i zdejmę głowice i po wyglądzie ocenie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/4/#findComment-678258 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TOMEK CORSA B 1.2 i 45km Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Czy na pewno miałeś sprawny przyrząd bo te wyniki nie powodują twoich objawów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/4/#findComment-678271 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zedek96 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Wiem, są niskie ale ponoć te silniki taki mniej wiecej mają i grunt ze są podobne. Jutro sprawdzę jeszcze przewody zamienie i zobacze czy to napewno olej na tym 1 cylindrze czy może jednak go zalewa benzyną. Jak nic to nie da to zamienie wtryskiwacze ze sobą i też zobacze czy bedzie zalewało 1 gar czy np trzeci   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/4/#findComment-678278 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TOMEK CORSA B 1.2 i 45km Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 wyniki masz dobre może przyrząd oszukuje.?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/4/#findComment-678279 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Zamień przy okazji świece kolejnością. Sprawdź też olej jaki masz, czysty czy majonez.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/4/#findComment-678285 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Gdy jeszcze raz będziesz mierzył zrób jeszcze pomiar z próbą olejową. Wtedy będzie widać czy faktycznie góra ma problem. Dobrze tylko naładuj aku. U ciebie kompresja ma być 13 na ciepłym. Więc u ciebie po nagrzaniu się powinna podnieść.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/4/#findComment-678291 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zedek96 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Świece są napewno wszystkie sprawne bo na 1 cylindrze to 2 nowa świeca bo najpierw zmieniłem tylko 1 a potem wszystkie nowe. Zaraz ide do autka zmienić przewód i odpale i sprawdze czy zalewa czy co tam się dzieje. Jak nic to nie da to podłącze aku do ładowania i zmienie wtryski 1-szy z 3-cim Nie odpala znowu wcale. I przed zmianą przewodu i po. Teraz wszystkie świece są zalane benzyną... nie ma iskry znowu... jak? Co jeszcze jest odpowiedzialne za iskre? Czujnik halla zmieniony, cewka też... świece nowe, co jeszcze? przewody 3 pozostałe raczej by nie padły w 1 momencie. Jakieś sugestie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/4/#findComment-678322 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Jeżeli na pewno wszystko jest sprawne to zostaje sterownik silnika pin D14 w sterowniku -pin 4 we wtyczce od cewki i pin C14 w sterowniku -do pin 3 w cewce. Sprawdź czy przewody nie mają przerwy. Ale jeszcze możesz sprawdzic czy rozrząd nie przeskoczył. Sprawdź sobie jeszcze pin 1 na cewce. Pin 1- masa ma być napiecie aku. Pin 2 -masa ma być 0 Ohma   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/4/#findComment-678343 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zedek96 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Ogarnę to jutro Adam i dam znać tylko nie bardzo wiem jak posprawdzać te przewody xd w sensie jak ustawić miernik dam znac jutro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/4/#findComment-678344 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Pierwszy masz jak ustawić na V Drugi na Ohmy No i piny we wtyku od sterpwnika Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/4/#findComment-678346 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.