Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Adam ile razy mam mierzyć te kable... 3 razy już mierzyłem. Wszystko jest tak jak powinno a czujnik halla jest nowy ze sklepu motoryzacyjnego więc nie jest możliwością żeby nie działał stary ani nowy ze sklepu.. przekaźniki i bezpieczniki też wszystkie są dobre.. nie ma juz innych opcji serio? w kółko to samo robie codziennie nie wiem na co licząc...


a co do pompy to paliwo jest bo świece znowu zalane po kręceniu. Nie ma iskry typowo... czy jest opcja ominąć sterownik i resztę i wytworzyć jakby "próbną iskrę" np: pociągnąć kable tylko do czujnika ...?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/9/#findComment-678748
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość TOMEK CORSA B 1.2 i 45km

nie kumam auto kulało ale działało wymieniłes sterownik z immo i nie działa teraz wcale więc cos jest nie tak a pastylke do immo również zmieniłes może pastylka od immo sie nie komunikuje i temu nie ma iskry.?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/9/#findComment-678753
Udostępnij na innych stronach

Czasem trzeba sprawdzić kilka razy.

Masz sterownie układem zapłonu przez sterownik.

Sterownik odczytuje położenie czujnika wałka przekazuje do sterownika a on podaje do cewki

2 na 2 czyli 1-4 i 2-3

Jak chcesz puścić sygnał poza sterownikiem.

W aparacie zapłonowym była kopułka i moduł.

Tutaj masz sterownik zamiast modułu i cewkę

 

Pytanie jeszcze inne.

Nie miga ci czasem kontrolka check.?

To by mówiło o immo


A i jeszcze jedno.Nowe wcale nie znaczy że musi być sprawne.

Już kilka razy się o tym przekonałem na własnej skórze.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/9/#findComment-678756
Udostępnij na innych stronach

Tomek nie czytasz dokładnie. Nie auto nie działało.


Czasem trzeba sprawdzić kilka razy.

Masz sterownie układem zapłonu przez sterownik.

Sterownik odczytuje położenie czujnika wałka przekazuje do sterownika a on podaje do cewki

2 na 2 czyli 1-4 i 2-3

Jak chcesz puścić sygnał poza sterownikiem.

W aparacie zapłonowym była kopułka i moduł.

Tutaj masz sterownik zamiast modułu i cewkę

 

Pytanie jeszcze inne.

Nie miga ci czasem kontrolka check.?

To by mówiło o immo


A i jeszcze jedno.Nowe wcale nie znaczy że musi być sprawne.

Już kilka razy się o tym przekonałem na własnej skórze.

Mój post zaczął się od tego xd brak kontrolki Check ENGINE

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/9/#findComment-678761
Udostępnij na innych stronach

Przewody też potrafią łapać kontakt i go tracić.

Dla tego pisałem abyś ponownie sprawdził.

Kilka razy załamane i wyprostowane i może usterka wyjść.

Chyba że masz pecha i kupiłeś sterownik uszkodzony.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/9/#findComment-678765
Udostępnij na innych stronach

Na filmie silnik gasł po mocniejszym dodaniu gazu i chodzil na 3 garach i kopcił. Nic nie wymieniłem i przestał odpalać po prostu pisałem już o tym. Kable nie są pozaginane, jak by coś przerywało to chociaż na momenty by łapał a też próbowałem ruszać kablami/ wtyczkami a dziewczyna kręciła i nic. To nie w kablach wina... już niczego nie ma winy bo wszystko zostało wymienione a iskry nadal brak. Jedyne co moge robić to kupić po 5 kompletów cewek i sterowników. Z tym że sterownik najbliższy który kupiłem i chyba 1 z 3 które są w internecie kompletne był 200km odemnie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/9/#findComment-678801
Udostępnij na innych stronach

Nie piszesz co z kontrolką.

Miga?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/9/#findComment-678803
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze teorie że przepalają się cewki.. bo ta która była od początku była podpisana z tyłu tak jak podpisują na szrotach, A po jej wymianie właśnie autko odpaliło te parę razy. Jakie mogły by być przyczyny tego by sie popsuła cewka? I jak można sprawdzić taką cewkę samą w sobie (nie kable) ta uzwojenia pierwotne i wtórne


Nie piszesz co z kontrolką.

Miga?

Odpowiedziałem CI o 21:12 na to.. zobacz wyżej ;/

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/9/#findComment-678804
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj chwilę poszukam jeszcze w autodacie

 

Fakt ale po wymianie sterownika powinna wrócić kontrolka.

Wychodzi że masz albo spaloną w liczniku albo ktoś wywalił.


Zasilanie kontrolki jest po kluczyku przez bezpiecznik F29 10A idzie do pinu B10 we wtyku sterownika kolor brązowo-niebieski

 

Uzwojenia pierwotnego nie zmierzysz

post-37019-0-43270800-1507582216_thumb.jpg

post-37019-0-06265900-1507582224_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81546-vectra-b-16-16v-101km-1998rok-check-engine-pomocy/page/9/#findComment-678805
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności