Gość DaKo Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Witam posiadam istalacje 1gen firmy landi renzo w asterce g 1.6 16v z przerobionym dolotem na cieple powietrze. Od pewnego czasu mialem problemy ze spalaniem bo spalala 26l gazu ,szarpala i spadaly obroty przy hamowaniu do 400. Gazownik stwierdzil ze trzeba wymienic reduktor. Wiec tak zrobil. Spalanie spadlo do 16l ale niestety szarpanie/przerywanie i spadajace obroty przy hamowaniu zostaly dodam ze gdy odpale na gazie na zimnym silniku przy ssaniu to objawy znikaja na chwile. Swiece wymienione. Na benzynie wszystko w porządku. Moze macie jakies pomysly co to moze byc z gory dzieki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81714-landi-renzo-szarpanie-spadajace-obroty-przy-hamowaniu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 No cóż - najlepszym rozwiązaniem była by instalacja z sekwencyjnym wtryskiem LPG (IV generacja). A przynajmniej II lub III generacja. Co za gazownik tam wsadził I generacje LPG do auta z wielopunktowym wtryskiem beni?. Może masz II generacje - porównaj swoje LPG z tym - https://autokult.pl/5273,lpg-wszystkie-generacje-od-poczatkow-do-teraz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81714-landi-renzo-szarpanie-spadajace-obroty-przy-hamowaniu/#findComment-679132 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DaKo Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 (edytowane) Wlasnie w tym problem ze to moim zdaniem byla instalacja 2 generacji tylko ktos wsadzil srube zamiast krokowca bo nawet kostka jest. Edytowane 15 Października 2017 przez DaKo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81714-landi-renzo-szarpanie-spadajace-obroty-przy-hamowaniu/#findComment-679133 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 No to już wiesz że masz szukać gazownika nie druciarza. Na pewno minimum to 2 gen. Ale pytanie jaki masz silnik? 1.6 to wiadomo ale kod jego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81714-landi-renzo-szarpanie-spadajace-obroty-przy-hamowaniu/#findComment-679136 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DaKo Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 (edytowane) Silnik 1.6 16v z16xe jesli oto chodzi Edytowane 15 Października 2017 przez DaKo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81714-landi-renzo-szarpanie-spadajace-obroty-przy-hamowaniu/#findComment-679141 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 No to w tych silnikach aby dobrze pracowały musisz zainwestować w sekwencje niestety. Czyli jakieś tysiak dołożyć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81714-landi-renzo-szarpanie-spadajace-obroty-przy-hamowaniu/#findComment-679148 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DaKo Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 (edytowane) Mam jeszcze pytanie moze wiecie jaka powinna byc dlugosc przewodu od reduktora do miksera? Bo u mnie redujtor jest z lewej strony akumulatora nad kolektorem wylotowym i na moje oko dlugosc przewodu jest w granicach 60+cm. Wyczytalem ze dlugosc powinna byc jak najkrotsza. I teraz sie zastanawiam czy gasniecie przy hamowaniu moze byc przyczyna zbyt duzego przewodu gdzie gas soe gromadzi i przy hamowaniu dostaje zbyt duza mieszane i go zalewa? A jeszcze jedno pytanie jakiej sr powinnien byc mikser do tego silnika. Dzieki wielkie za kazda pomoc. Edytowane 20 Października 2017 przez DaKo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81714-landi-renzo-szarpanie-spadajace-obroty-przy-hamowaniu/#findComment-679493 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Czy ja i Robert piszemy nie wyraźnie? W tych silnikach nie montuje się 2 gen. czyli na mikserze i do tego zubożonej do 1 gen. Tutaj musisz przerobić na sekwencję. I tyle w temacie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81714-landi-renzo-szarpanie-spadajace-obroty-przy-hamowaniu/#findComment-679498 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Moim zdaniem - znajdź gazownika który to druciarstwo dostosuje do tego motorka, ale bez kosztowo się nie obejdzie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81714-landi-renzo-szarpanie-spadajace-obroty-przy-hamowaniu/#findComment-679499 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DaKo Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 U mnie w miescie jest 2 gazownikow ktorzy robia ta instalke. Jeden to naciagacz i zlodziej a u drugiego juz 6 razy bylem raz wymienil reduktor a reszta 5 razy regulowal bez rezultatow. Zarzekal sie ze po wymianie reduktora bedzie wszystko smigac jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81714-landi-renzo-szarpanie-spadajace-obroty-przy-hamowaniu/#findComment-679502 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.