Skocz do zawartości

Potrzebna pilna pomoc - z17DTH nie odpala po czyszczeniu przepustnicy i egr.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Po rozłożeniu przepustnicy, czyszczeniu jej i egr na tyle na ile sięgałem bez jego zdejmowania auto nie chce zakręcić.

 

Ściagałem też metalową rurę do kolektora od egr, przepływomierz itd. Wszystko poskręcane i nic...wał sie obraca. Kupiłem nowy akumulator, wymieniłem filtr paliwa i zalałem dużo paliwa i ciągle to samo.

 

Czasem już jalby prawie i znów słabnie i nic. Paliwo podaje...psikałem nawet samostartem... już nie mam sił a auto dalej stoi.

 

Proszę o pomoc.

 

Filmik ze startu...za trzecim razem było lepiej potem znów gorzej.

 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81730-potrzebna-pilna-pomoc-z17dth-nie-odpala-po-czyszczeniu-przepustnicy-i-egr/
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj odpalać na plaku - jedna osoba psika do ssania druga kręci rozrusznikiem.

 

akumulator lichy albo rozrusznik. Kreci jak korba i ecm nie zezwoli na podanie paliwa przez pierwsze 5 sekund tego mielenia. Ludzie ile razy mozna pisac ze w diesla z bezposrednim wtryskiem nie psika sie samostartow. korby chcecie podgiac?? Samostart jest do diesla z fortkomorą czyli posrednim wtryskiem. Jesli juz to ostatecznie ten plak albo gaz lpg np z butli od zapalniczek. Sto razy pisalem ze deisel nie ma przepustnicy- to klapa gaszaca lub jesli jest po jednej klapce na kanal dolotowy kolektora to klaty zawirowań. Badzmy profesjonalistami.

 

Dzięki za konkrety.

 

Czyli podsumowywując przy założeniu, że przed czyszczeniem dolotu, rury od egr do kolektora i klapy gaszącej wszystko było ok prócz słabego aku ale spokojnie odpalającego, powinienem wszystko porządnie złożyć i wsadzić mocny na full naładowany akumulator i odpali?

 

Czy jeśli trochę nagaru wpadło w ten łącznik między termostatem a egr lub jeśli trochę nagaru wpadło dalej do kolektora, bo na wlocie było sporo zaschniętego to czy to może powodować brak rozruchu?

 

Czy rury nakładane na turbo mają znaczenie? Odpiąć przy rozruchu przepływomierz?

 

Według Ciebie powinienem zalać filtr paliwa na full przez otwór śruby przed odpaleniem(był wczoraj wymieniany)? Z tego co pamiętam nie do końca popierałeś wyjmowanie całej obudowy i czyszczenie dna...bo ja tylko wymieniłem wkład filtra.

 

Jak Ty byś ten rozruch rozegrał?

 

Jeśli PLAK, to ile i w którym konkretnie miejscu go wrzucać?

 

Z góry dzięki za pomoc!


Odpalił:) dlugie kręcenie na mocnym aku z psilaniem PLAKA w egr ku kolektorowi plus koniecznie odpięcie wtyczki egra. W końcu jak zaskoczył to wszędzie czarny dym z rury ale potem ładnie pracował i nie dymił. Egr blokował rozruch.

Szczególne podziękowanie dla "Lolopolozo" za pomoc:)

Dzięki wszystkim:)

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności