Gość Cybertom Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 (edytowane) Witam Panowie. No i po 4 miesiącach wyszło ze zawiecha i końcówki drążków oraz drążek kierowniczy do remontu a konkretnie sworznie, tuleje. Jak już robić to wymienić wszystkie gumy bo inaczej nie ma sensu. I tu moje pytanie. Clownie montuje części firmy Lemforder który w tym wypadku na jedna stronę wynosi 240zl z kolei cały wahacz firmy TRW 330zł trochę większa cena ale mniej roboty. Co o tym myślicie ? Zastanawiam się czy nie było znowu jakiś rodzaji w tym modelu ? (dlugosci szerokosc gwint itd), ktoś może poradzi jak to wygląda w Z16XE z 2004r ? Może ktoś wymieniał Pozdrawiam Edytowane 1 Listopada 2017 przez Cybertom   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Do twojego po Vin poszukaj tutaj https://opel.7zap.com/pl/car/ Co do producenta części o twój wybór ile kasy chcesz dać. Ja jeżdżę na firmie SRL i nie narzekam. Amory przód i jeden wahacz mam tej firmy od 2014 r. Niedawno miałem przegląd i amory 74 %. Drążki mam Febi Ale w sumie najczęściej się zużywa sworzeń zwrotniczy wahacza a cała reszt jest dobra. Więc czasem nie warto przepłacać tylko kupić sam sworzeń. Tylko przed kupnem sprawdzić w jakim stanie jest cały wahacz i jego części. Clownie montuje części firmy Lemforder Trochę rozjaśnij co to Clownie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/#findComment-680254 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cybertom Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Te wahacze SRL komplet kosztuje 94zl bardzo tani w stosunku do TRW 330zl. Jak Ci się spisuje ten wahacz ? Często wymieniasz sworznie tuleje ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/#findComment-680255 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Ja go wymieniałem razem z amorami.Czyli 2014 r. Nic więcej z nim nie robiłem do tej pory. Przejechałem na nim ok 60 tys. km Wymieniałem go bo szukałem przyczyny stukania prawej strony co potem się okazało że to tulejka prowadząca od przekładni kierowniczej. W starym miał luzy tylko sworzeń zwrotniczy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/#findComment-680256 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cybertom Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Rozumiem ze wahacz kupiłeś komplet z zamontowanymi sworzniami i tulejami. Jeśli tak i wytrzymał 60tys. km to dla mnie bomba. Do zrobienia mam jeszcze drążki kierownicze może tez zaryzykuje i kupie tej firmy SRL   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/#findComment-680257 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Inaczej nie ma w sprzedaży jak kompletny. Ja drążek kupowałem Febi bo na tamtą chwilę nie mogłem znaleźć z SRL A potrzebowałem na już. Gdy będziesz wykręcał drążek to sprawdź sobie luz poprzeczny na listwie przekładni kierowniczej po stronie pasażera. Może przy okazji się okazać że warto wymienić tulejkę prowadzącą. Opisywałem to w naprawie przekładni w dziale Corsa . Poszukaj   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/#findComment-680258 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cybertom Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Jeszcze jedno przy wymianie wahacza geometrie trzeba robić prawda ? W golfinie robiłem to i tu chyba trzeba   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/#findComment-680259 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Można dla sprawdzenia czy wahacz jest dobry. W golfie miałeś mimośrody do regulacji a tutaj są wymiary stałe A temat o przekładni http://forum.opel24.com/topic/64101-corsa-c-nowa-maglownica/page-9   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/#findComment-680260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cybertom Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Witam Jutro wymiana wahaczy. Zobaczymy jak mi pójdzie. Adam powiedz dokrecales sruby te dwie co trzymają się sanek jak juz był na kołach ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/#findComment-680403 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Po postawieniu na kołach trzeba dokręcić śrubę od tulejki poziomej do sanek A przed postawieniem na kołach tą śrubę tylko lekko przykręcić Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/#findComment-680405 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.