Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Corsa C nowa maglownica


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#81 OFFLINE   Rufen

Rufen
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 10 lipiec 2017 - 13:30


Ale w aukcji  nic nie pisze że po zakupieniu tej  tuleji musisz ją zawieźć do specjalistycznego warsztatu. Nie pisało też że trzeba wyjąć przekładnię z auta i ją rozebrać.

 

Nic takiego w aukcji nie będzie napisane, nie oferuje tam usług, porad, tylko część zamienną. 

 


Więc albo producent nie wie co produkuje ,albo ty kolego nie wiesz jak to można zamontować. Sam pomyśl jak trapez wbić w prostokąt. I wytłumacz to innym. Jestem tylko technikiem mechanikiem budowy maszyn i urządzeń dźwigowych ale wiem co to znaczy pasowanie części. Więc pytanie jak wy to pasujecie w powierzonych maglownicach.

 

Nie będziemy się licytować na wykształcenie, powiem, że mam bardzo podobne, nawet bliżej mi do tematu tulei jak Tobie, nie posiadam zakładu naprawczego, nie wykonuje takich usług, choć umiem je robić. Nurtuje mnie oczywiście montaż tulei bez szlifowania zatrzasków, czy może są inne sposoby niż rozbiórka, w sumie już nieważne. Być może producent nie chce widzieć problemu, lub jest specjalny przyrząd montażowy. Ja już wiem, gdzie jest błąd i na pewno nie w tulei. Jak czytam to:

 

Macie jak teraz  widzę kilka wersji rozwiązań. I fajnie że uczycie się na poradach ludzi którzy to próbuja montować.

 

odebrałem jako sarkazm, to się zastanawiam, po co forum.

 

Opis i zdjęcia są dla osób które nie mają pojęcia o mechanice, lub mają je bardzo małe, nie wiedzą jak się do tego zabrać, lub majsterkują amatorsko dlatego też tutaj o nich napisałem, jak widzę bez sensu. 

 

Podsumowując;

biała tuleja która nie wymaga przeróbki jest ok, lub tuleja GM i temat zamknięty.

 

  • 1

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#82 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 7854 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 10 lipiec 2017 - 15:38

Zaraz,zaraz nie odbieraj tego jako sarkazm.

Ja napisałem o uczeniu się od ludzi którzy to montują nie w formie sarkazmu.

Chodziło mi o to że jest to dobra firma (twoja) bo zaintersowała (zainteresowałeś) się problemem

I zacząłeś próbować go rozwiązać.

Nie chcę się też licytować na wykształcenie.

Tutaj też nie o to mi chodziło lecz o to że pojęcie o mechanice jakieś mam.

I jeżeli producent mi wytłumaczy jak wtłoczyć trapez w prostokąt mniejszy objętościowo od trapezu o połowę objętości  i to jeszcze tak aby siadł w nim na stałe a wylatywał to mu postawię osobiście dobrego koniaka.

 

Dla tego moim zdaniem jak powiedziałeś że to forum jest do pomocy wszystkim majsterkującym przy autach.

I to się zgadza.

 

Problem jest z kolei aby skoro zacząłeś temat i właśnie dla potomnych nie kończyć go po pierwszej porażce.

Tylko próbować razem ze wszystkimi którzy coś z tego rozumią dojść do wspólnych porad aby następny majsterkowicz miał gotową poradę (manual) i według niego mógł to naprawić bez większych przeszkód.

Więc nie obrażaj się i próbujmy problem wyjaśnić.

 

Ja swoją poradę wyjaśniłem myślę wyczerpująco jak sobie poradziłem z tym problemem.

I na tulejkę nie narzekam raz jeszcze powtarzam.

Teraz może ktoś spróbuje to zrobić inaczej.

Ale porada powinna polegać na wyjaśnieniu do końca a nie że tak ma być i tyle.

 

 

No i w sumie to każdemu będę polecał tę szarą bo jest miększa i myslę że dłużej wytrzyma.

Nawet kosztem tego żeby ją dostosować tak jak wygląda oryginalna od GM i zastosować zwykły seger.


Użytkownik adam1954 edytował ten post 10 lipiec 2017 - 18:43

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse