Jump to content

Recommended Posts

Witam

dzisiaj została zamontowana w mojej Corsie C nowa maglownica formy Qualite France (nie mogę złego słowa powiedzieć na ta firmę bo w rodzinie w paru autach jeżdżą te części i jest ok) chyba lepsza niż chińczyki...

wymieniłem dlatego ze stara stukała na nierównościach... Nowa nie ma tych objawów i nawet idealnie pasuje po założeniu nowej części po dokładnie 27.3 km zrobionych po mieście przy obrocie kierownicy ok 45 stopni jest stuk tak jakby z kolumny jak skręci się mocniej stuki nie występują
Maglownica jest na gwarancji wymieniłem jeszcze drążki i końcówki.... Mechanik mówi ze to może być winna krzyżaka co o tym sadzicie Panowie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co za problem zanurkowac i sprawdzic krzyzak ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko już jest ok krzyżak był złe ustawiony i złe dokręcony . Zrobiłem już 400km i jest wszystko dobrze

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

krzyżak był złe ustawiony

możesz coś więcej napisać o tym, że był źle ustawiony? U mnie kiedyś był wymieniany krzyżak bo stary stukał na nierównościach ale nowy też już stuka i tak teraz myślę, że to może kwestia ustawienia... Może dał byś radę zrobić zdjęcie na połączeniu krzyżaka z kolumną?

Share this post


Link to post
Share on other sites

postaram się zrobić zdjęcia. raczej tak mechanik(znajomy) zobaczył to i stwierdził ze krzyżak jest w złym położeniu i o coś haczył. Odkręcił krzyżak podniósł kierownice na maksa do góry ustawił go, przykręcił i wszystko teraz gra nie słychać ani maglownicy ani krzyżaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym sęk, że krzyżaka nie można ustawić źle, bo wystający "bolec" maglownicy ma "kwadrat" którego jeden bok jest wypukły (półokrągły) i tylko w jednej pozycji wchodzi do krzyżaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otwiera się ok. Według drugiego rusunku wynika, ze trzeba jakieś dwie kreski ze sobą zgrać? Musiał bym kiedyś zerknąć jak to u mnie wygląda.

Bad, to co piszesz jest ok, ale można jeszcze regulować zamocowanie na tym wystającym trzpieniu - wyzej lub niżej - z dobre 3 cm i ciekaw jestem czy powinno być mocowane jak najniżej, na środku czy może jak najwyzej i czy ma to jakiekolwiek znaczenie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym sęk, że krzyżaka nie można ustawić źle, bo wystający "bolec" maglownicy ma "kwadrat" którego jeden bok jest wypukły (półokrągły) i tylko w jednej pozycji wchodzi do krzyżaka.

tak masz racje a nowa maglownica miała inny ten bolec niz w oryginalnej i dlatego krzyżak zle się ustawił stad było to strzelanie przy obrocie kierownica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemka,

wczoraj zawitałem do mechanika bo cos stukało na nierównościach po podniesieniu auta okazało się że to maglownica, jaka polecacie ewentualnie sklep gdzie można kupic pewnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.