Adasiuniunio Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Ale gdzie szukac tego lewego powietrza? Co sprawdzic? Do czego zajrzec?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/page/2/#findComment-680466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Idź za słuchem, może zobaczysz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/page/2/#findComment-680468 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 To tak na szybkiego co można znaleźć samemu wpisując odpowiednie hasło w Google: http://lpg-forum.pl/jak-sprawdzic-gdzie-zaciaga-powietrze-t910.html http://forum.samnaprawiam.com/lewe-powietrze-wplyw-na-prace-silnika-vt451.htm Na forum też setki razy jest opisywane. Cały monowtrysk zdemontować i sprawdzić uszczelkę pod nim. Splanować płaszczyznę przylegania papierem ściernym i zamontować. A jak sprawdzić też napisane że najlepiej samostartem ,plakiem do kokpitu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/page/2/#findComment-680471 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasiuniunio Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Super. Bede grzebal. A ten kolektor ssacy ta pokrywa plastikowa na monowtrysku z rurkami od filtra powietrza co ida?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/page/2/#findComment-680473 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Najważniejsza jest przestrzeń pod przepustnicą do samych zaworów. Może jakis wężyk spadł, albo pękł. Może uszczelka, może brak oringu na krokowcu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/page/2/#findComment-680474 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 A ten kolektor ssacy ta pokrywa plastikowa na monowtrysku z rurkami od filtra powietrza co ida? Tak wygląda kolektor. Widać tam uszczelkę pomiędzy dwoma szpilami. Tam możesz mieć lewe powietrze(pęknięcie,wydmuchanie tej uszczelki) Ja to zawsze planuję papierem ściernym na jakiejś grubej deseczce nawiniętym. I nie przytrafiło mi się aby ta płaszczyzna była równa. Z płaszczyzna przed nią (EGR ) też robię to samo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/page/2/#findComment-680479 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasiuniunio Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 To juz wiem wszystko, a ten monowtrysk tak sie latwo demontuje? Tylko te dwie szpilki, wezyki sciagam i wyjmuje? A jesli chodzi o krokowca to oring jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/page/2/#findComment-680484 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Tak . http://allegro.pl/silniczek-silnik-krokowy-opel-astra-f-1-6-1-8-8v-i6794481597.html?reco_id=bdcaefb5-c238-11e7-964f-246e9677f9f8&ars_rule_id=201   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/page/2/#findComment-680485 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasiuniunio Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Witam ponownie. Wymieniłem uszczelkę pod tym monowtryskiem. Najgorsza ona nie była ale w dalszym ciągu falują obroty... Zauważyłem że jak zatkałem dolot powietrza na lpg to zgasł od razu ale na benzynie nie gasnie, przejrzałem wszystkie przewody podcisnienia, niczego się nie dopatrzyłem. Nagrałem filmik z mojego samochodu który pokazuje o co mi chodzi, na lpg obroty trzymają elegancko a na benzynie jak widac - falują. Może kogoś ten filmik naprowadzi co do diabła z tymi obrotami na benzynie.... Przypomne że krokowiec działa jak należy, błędów nie ma oprócz egr (zaślepiony - chyba że te falowanie jest tym spowodowane). Proszę o pomoc. A plakiem po zatkaniu dolotu powietrza psiukałem w rozne miejsca ale nic sie nie dzieje...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/page/2/#findComment-680733 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pepeg_torun Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 A kolega sprawdzał jakie faktycznie ma silnik obroty na biegu jałowym? Wydaje mi się, że są za wysokie. Na blacie widać coś około 900 obr/min. Może przepustnica nie jest domknięta? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/page/2/#findComment-680870 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.