dawidb750 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Szukałem i nie znalazłem. Może, ktoś wie na którym przewodzie w obrębie bagażnika znajdę + po stacyjce. Wiem, że można to sprawdzić miernikiem ale to trzeba najpierw rozbebeszyć całe poszycie z tyłu. Jak ktoś może pomóc to będę wdzięczny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82230-plus-po-stacyjce/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek711 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Są wersje z gniazdem 12 V w bagażniku . W gniazdach zapalniczki i tym koło nóg pasażerów napięcie jest po stacyjce . Do trzeciego w bagażniku wiązka powinna być .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82230-plus-po-stacyjce/#findComment-682832 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 I teraz jeszcze pytanie czy tam jest + po stacyjce. Kolega ma na stałe. Do wiązki nie zaglądałem więc nie wiem czy przerabiane ale tak ma. Więc dawid w twoim przypadku pomierz. Ja natomiast mam w mojej Mery + w zapalniczce tylnej w tunelu za lewarkiem ręcznego po stacyjce   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82230-plus-po-stacyjce/#findComment-682836 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidb750 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Chyba nie obejdzie się bez rozbierania boczków, co do gniazda zapalniczki w bagażniku to zasilanie jest stałe w popielniczce po zapłonie a druga koło ręcznego powinien szczerze nie sprawdzałem. A naszła mnie taka myśl, wycieraczka tył ? Ona powinna mieć zasilanie po kluczyku, tylko czy nie jest tylko po manetce ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82230-plus-po-stacyjce/#findComment-682842 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Wycieraczka powinna mieć, musi wrócić do pozycji wyjściowej. Ale jak coś tam dołożysz, to może sie okazać, że przespiecznik będzie się palił.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82230-plus-po-stacyjce/#findComment-682843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Do wycieraczki idą dwa plusy. W sumie obydwa są po zapłonie ale jeden jest stały a drugi z manetki Pytanie po co potrzebujesz plusa ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82230-plus-po-stacyjce/#findComment-682844 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidb750 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Chcę podłączyć moduł komfortowych kierunkowskazów, do tego jest potrzebny plus po stacyjce, masa, i 2*kierunkowskaz. I tem stały plus co idzie do wycieraczki powinien rozwiązać problem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82230-plus-po-stacyjce/#findComment-682867 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Nieduże obciążenie, powinno wsio wytrzymać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82230-plus-po-stacyjce/#findComment-682873 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidb750 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Jak ogarnę się z czasem i zainstaluję dam znać o efektach. No dobra Panowie i Panie lub odwrotnie Z racji tego, że jak mam coś do zrobienia przy aucie to robię to jak najszybciej (bo strasznie korci ), to: moduł komfortowych kierunkowskazów już założony i działa A teraz co do zasilania, faktycznie z kostki w której idzie zasilanie do wycieraczki na klapie, pożyczyłem + po stacyjce, jest to fioletowo-czarny przewód (miernik pokazał 16,5 V a jest sprawny) , znajdziemy tam oczywiście też brązową masę do tego jeszcze sygnał z kierunkowskazów i gotowe. Co ciekawe na dwóch przewodach jest stałe napięcie ok 5,2 V są to brązowo-białe/żółte przewody. Generalnie wszystko działa i mogę polecić taki modzik. Teraz przy jednokrotnym delikatnym naciśnięciu manetki kierunki mrugają 3 razy( np. przy zmianie pasa), bez potrzeby ich trzymania lub "pełnego" włączenia i wyłączenia kierunku, jest też zworka, którą gdy przetniemy migają 4 razy. Jedyny "minus" jaki zauważyłem to kontrolka kierunków w zegarach mrugnie tylko raz a nie 3 razy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82230-plus-po-stacyjce/#findComment-682878 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Daj no linka do tego modułu. Zaciekawiło mnie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82230-plus-po-stacyjce/#findComment-682931 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.