Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na wstępie chciałbym wszystkich serdecznie przywitać ponieważ to mój pierwszy post na tym forum. Mam nadzieję że następne będą w nieco milszych okolicznościach. :) Sprawa wygląda następująco. Po wsadzeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu go zaświecają się wszystkie kontrolki, światła uruchamiają się. Po chwili wnętrze auta ,,przygasa'' razem z wyświetlaczem między zegarami (jak na wideo). Kluczyk mimo przekręcania do końca (jak do odpalenia) nie powoduje żadnej reakcji ze strony auta. Po wróceniu kluczykiem do pozycji początkowej i wyciągnięciu go kontrolki nadal się świecą.

 

Około miesiąca temu był wymieniany akumulator, w tym tygodniu jedna ze świec żarowych. Po wjechaniu wczoraj do garażu nie mogę od rana odpalić auta. Wyciągałem i ładowałem akumulator, śruby mocujące przewody na rozruszniku odkręcałem, delikatnie przeczyszczałem.

Nagrałem przed chwilą film, sorry za jakość. https://www.youtube.com/watch?v=kAYoD0-NGSA&feature=youtu.be

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odczytać błędy. Powinno być kilka/kilkanaście błędów zbyt niskiego napięcia. Wygląda na problem elektryczny związany ze spadkiem napięcia - przekaźnik jakiś, bezpiecznik, coś, co po zagrzaniu się traci styk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odczytać błędy. Powinno być kilka/kilkanaście błędów zbyt niskiego napięcia. Wygląda na problem elektryczny związany ze spadkiem napięcia - przekaźnik jakiś, bezpiecznik, coś, co po zagrzaniu się traci styk.

Czyli trzeba ściągnąć fachowca z komputerem i oprogramowaniem, czy jestem w stanie coś jeszcze sprawdzić na własną rękę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napięcie akumulatora w chwili występowania problemu. Powinno być co najmniej 11,5-11,8V.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napięcie akumulatora w chwili występowania problemu. Powinno być co najmniej 11,5-11,8V.

Wyciągnąłem i wsadziłem bezpieczniki ze skrzynki pod maską (niemal wszystkie) i auto o dziwo odpala. Po czasie się włącza kilka błędów i komunikatów ale przynajmniej auto odpala. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz problem ze stykami - wilgoć powoduje śniedzienie styków. Trzeba przejrzeć wszystko dokładnie, bo skoki napięcia są szkodliwe dla elektroniki - albo się wysypie soft albo poleci w sensie elektrycznym. Zaprowadź to do dobrego elektryka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Do witania się mamy odpowiedni temat

2. Mamy odpowiedni dział o warsztatach, w różnych województwach, poszukaj... każdy musi znaleźć sobie swojego mechanika czy elektryka... bo każdy trochę inaczej ocenia

3. Co ma silnik do elektryki, przenoszę...

 

Sent with handy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.