Gość mzuberek Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Vivaro 1,9 74kW F9Q960 2005r. Mam błąd P188C oraz P0400. P188C - pojawia się niedługo po skasowaniu błędów i uruchomieniu silnika oraz zapala się kontrolka świec żarowych i nad nią zygzak w prostokącie. P0400 - pewnie wywala bo zaślepiony EGR (nie było z tym problemu). Podczas jazdy z zimnego przez kilka sek. jest moc, potem przez kilka sek. nie ma mocy, powtarza się, a po jakimś czasie niby ok. Parametry na zimnym (jałowy) jak na fotce.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Na wolnych obr. przepływka powinna mieć 30-45 kg/h a u ciebie jest 63. Nie zaślepia się nie sprawnego EGR. http://www.diagnostictrouble.com/obdii-code/p188c   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mzuberek Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Adam, gdzie mogę znaleźć poprawne widełki dla poszczególnych parametrów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 W programie Tis   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 okolice 60kg/h to w pelni zaslepiony egr, na zrzucie wszystko jest ok tylko dawki paliwa nie widac, cisnienie na szynie bardzo ladne ale jeszcze zimny silnik   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mzuberek Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 (edytowane) No i stało się w końcu. Podczas jazdy coś zachrzęściło i vivarko zdechło (silnik się wyłączył). Przy próbie odpalenia kręci rozrusznik ale już nic nie zaskakuje. Poniżej zrzut błędów z opcoma. Nie jestem pewien które błędy były przed awarią - pewnie P188C oraz P0400 które opisałem wcześniej i może P100 bo się rura poluzowała. Reszta jak dla mnie wygląda dosyć poważnie 1) wtryski poszły ? 2) rozrząd mógł przeskoczyć ? - coś takiego słyszałem 3) coś z pompą paliwową i ciśnieniem paliwa i cała reszta to tego efekt ? 4) któryś z czujników padł ? Jak od razu silnik zdechł to może czujnik wału korbowego ? Ale wówczas tyle błędów by chyba nie wyskoczyło ? Mało danych i dużo pytań jak na jeden post - wiem. Ale może ktoś już coś podobnego przerabiał. Edytowane 19 Grudnia 2019 przez mzuberek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.