Gość evcia1990 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Może ty masz tam tylko zaślepkę. Zrób zdjęcie tego i wrzuć na forum Albo powiedz jaki numer części ty masz Jutro zobacze, ale w gruncie rzeczy wyglada tak, jak na tej aukcji. Ktos ogladajac silnik mowil cos o tym, ze to nie jest typowy egr, ze tam tylko cos przeplywa i nic wiecej, nie wiem jak to inaczej wytlumaczyc. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5105126190 Co do bulgotania jeszcze, to obecnie nie slychac zadnego, od dluzszego czasu. Wydaje mi sie, ze bulgotalo za ktoryms tam razem, po zmianie uszczelki egr, pewnie uklad byl zapowietrzony, czy tam nagrzewnica, jak to moj ojciec twierdzi tylko, ze ten stwierdzil, ze skoro nagrzewnica jest zapowietrzona, to na pewno uszczelka pod glowica. Niemniej, obecnie poza tym uciekaniem plynu, auto naprawde chodzi normalnie, silnik pracuje ponoc bardzo dobrze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689533 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 No ty nie masz EGR tylko zaślepkę nr 2 Popatrz do postu wcześniej. Masz tylko zaślepkę. Niech ci ojciec to odkręci kupcie Reinzosil , odtłuścić obydwie płaszczyzny połączenia. Reinzosil nałożyć na tą zaślepkę , przyłożyć delikatnie do kadłuba silnika, delikatnie założyć śruby. Na początku nie dokręcać tylko śruby wkręcić tak aby obydwie płaszczyzny się skleiły. Po godzinie gdy zacznie się robić guma z tego uszczelniacza dokręcić. Po takim skręceniu nigdy mi nic nie ciekło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evcia1990 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 No ty nie masz EGR tylko zaślepkę nr 2 Popatrz do postu wcześniej. Masz tylko zaślepkę. Niech ci ojciec to odkręci kupcie Reinzosil , odtłuścić obydwie płaszczyzny połączenia. Reinzosil nałożyć na tą zaślepkę , przyłożyć delikatnie do kadłuba silnika, delikatnie założyć śruby. Na początku nie dokręcać tylko śruby wkręcić tak aby obydwie płaszczyzny się skleiły. Po godzinie gdy zacznie się robić guma z tego uszczelniacza dokręcić. Po takim skręceniu nigdy mi nic nie ciekło Czyli uszczelki nie dawac pomiedzy polaczenie? Oryginalnie tam byla, chyba ze zle zrozumialam, bo wczesniej pisales cos o tym. Moze po prostu kupie druga zaslepke nr 2 uzywke i dopiero?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689535 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Bez uszczelki. Tylko na samym Reinzosilu Ale czy nie jest pęknięta to już musisz sprawdzić i zdecydować czy kupić używkę czy założyć swoja Gdy to dobrze zrobicie to mogą sie skończyć problemy z bulgotaniem. Tym króćcem płynie płyn chłodniczy. Jeżeli ta zaślepka będzie źle uszczelniona płyn może wypływać na zewnątrz ale i do wewnątrz czyli do kanałów którymi spaliny sa wyprowadzane A więc to bulgotanie może się też z tego brać. Fakt że tam powinna być uszczelka blaszana ale nie wiem w jakim stanie macie obydwie płaszczyzny. Czyli na głowicy i na zaślepce. Jest jakiś powód że cieknie płyn. Moze jest jakaś rysa na płaszczyźnie głowicy. Może kupcie jeszcze inną uszczelkę. Może mocniej dokręcić tę zaślepkę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689536 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evcia1990 Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Bez uszczelki. Tylko na samym Reinzosilu Ale czy nie jest pęknięta to już musisz sprawdzić i zdecydować czy kupić używkę czy założyć swoja Gdy to dobrze zrobicie to mogą sie skończyć problemy z bulgotaniem. Tym króćcem płynie płyn chłodniczy. Jeżeli ta zaślepka będzie źle uszczelniona płyn może wypływać na zewnątrz ale i do wewnątrz czyli do kanałów którymi spaliny sa wyprowadzane A więc to bulgotanie może się też z tego brać. Fakt że tam powinna być uszczelka blaszana ale nie wiem w jakim stanie macie obydwie płaszczyzny. Czyli na głowicy i na zaślepce. Jest jakiś powód że cieknie płyn. Moze jest jakaś rysa na płaszczyźnie głowicy. Może kupcie jeszcze inną uszczelkę. Może mocniej dokręcić tę zaślepkę. Uszczelka byla wymieniona na nowa tydzien temu, kupiona najdroższa jaka była, ale jak wspominałam nic to nie pomoglo. Ba, chyba uchodzi jeszcze wiecej. Zamowilam nowy adapter recyrkulacji spalin, dokupie jeszcze ten Reinzosil i założymy. Zastanawiam sie tylko, czy ten nowy "egr" zalozyc na Reinzosil, sama uszczelke bez tego Reinzosilu czy na jedno i drugie (chyba nie zaszkodzi?). Co w przypadku, gdy głowica jest nierowno splanowana na laczeniu z egr?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Trzeba by to splanować tak jak była robiona zaślepka. Tylko trzeba robić szlif tej płaszczyzny. Czyli moim zdaniem głowica do zdjęcia. Popatrz jak ta płaszczyzna wygląda. Tego na zamontowanej dokładnie się nie da zrobić. https://s1.tufotki.pl/2016/12/28/0gTLk-qumWKs.JPG?v=2 Co do reinzosilu to raczej tylko na próbę. Dla tego że tam są jednak spaliny które mogą go wypalić. Dla tego tam przewidziana jest uszczelka z nierdzewki chyba. Tak myślę ze jeszcze można by się pokusić kupić zaślepkę EGR taką do zaślepiania EGR . Może ona pomoże uszczelnić bo tam są dwie podkładki klingerytowe. https://mtuning.pl/Zaslepka-EGR-OPEL-1-0-12V-1-2-16V-X10XE-X12XE,p,4024   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689628 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evcia1990 Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Trzeba by to splanować tak jak była robiona zaślepka. Tylko trzeba robić szlif tej płaszczyzny. Czyli moim zdaniem głowica do zdjęcia. Popatrz jak ta płaszczyzna wygląda. Tego na zamontowanej dokładnie się nie da zrobić. https://s1.tufotki.pl/2016/12/28/0gTLk-qumWKs.JPG?v=2 Co do reinzosilu to raczej tylko na próbę. Dla tego że tam są jednak spaliny które mogą go wypalić. Dla tego tam przewidziana jest uszczelka z nierdzewki chyba. Tak myślę ze jeszcze można by się pokusić kupić zaślepkę EGR taką do zaślepiania EGR . Może ona pomoże uszczelnić bo tam są dwie podkładki klingerytowe. https://mtuning.pl/Zaslepka-EGR-OPEL-1-0-12V-1-2-16V-X10XE-X12XE,p,4024 Co do zaslepki z ostatniego linku, zaklada sie te 3 uszczelki miedzy glowice a egr, czy jako zaslepke to te srodkowa? Ciekawa jestem, czy sa jakies sposoby na wyrownanie nieco powierzchni tej glowicy bez sciagania... Ponoc jest tam slabe dojscie, ale skoro chce uniknac wymiany uszczelki i sciagania glowicy, to trzeba moze cos wykombinowac.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689709 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Przeszkadza filtr paliwa. Ale jak się chce to może by jakoś wypolerował. Te uszczelki są w komplecie. Czyli 2 klingerytowe (jako uszczelnienie) i ta jedna po środku to zaślepka. Gdyby dać nawet tą jedną klingerytową może by pomogło. Klingeryt bardziej się podda i dopasuje niż blaszka (oryginalna uszczelka)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689713 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evcia1990 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Przeszkadza filtr paliwa. Ale jak się chce to może by jakoś wypolerował. Te uszczelki są w komplecie. Czyli 2 klingerytowe (jako uszczelnienie) i ta jedna po środku to zaślepka. Gdyby dać nawet tą jedną klingerytową może by pomogło. Klingeryt bardziej się podda i dopasuje niż blaszka (oryginalna uszczelka) Za pierwszym razem była zalozona taka uszczelka: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6786119182 To chyba ta sama co w zestawie z tą zaślepka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689721 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Tak ta sama Nawet lepiej wykonana Tak jeszcze myślę o silikonie do kominków. On jest wysokotemperaturowy do 1200 st.C Gdyby jego nałożyć nitkę 2-3 mm na uszczelce od strony głowicy to rysy powinien zniwelować. A spaliny też nie powinny go uszkodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689722 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.