Skocz do zawartości

Czy to uszczelka pod glowica?


Rekomendowane odpowiedzi

Gość evcia1990

Może ty masz tam tylko zaślepkę.

Zrób zdjęcie tego i wrzuć na forum

 

Albo powiedz jaki numer części ty masz

Jutro zobacze, ale w gruncie rzeczy wyglada tak, jak na tej aukcji. Ktos ogladajac silnik mowil cos o tym, ze to nie jest typowy egr, ze tam tylko cos przeplywa i nic wiecej, nie wiem jak to inaczej wytlumaczyc.

 

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5105126190

Co do bulgotania jeszcze, to obecnie nie slychac zadnego, od dluzszego czasu. Wydaje mi sie, ze bulgotalo za ktoryms tam razem, po zmianie uszczelki egr, pewnie uklad byl zapowietrzony, czy tam nagrzewnica, jak to moj ojciec twierdzi tylko, ze ten stwierdzil, ze skoro nagrzewnica jest zapowietrzona, to na pewno uszczelka pod glowica. Niemniej, obecnie poza tym uciekaniem plynu, auto naprawde chodzi normalnie, silnik pracuje ponoc bardzo dobrze.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689533
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

No ty nie masz EGR tylko zaślepkę nr 2

Popatrz do postu wcześniej.

Masz tylko zaślepkę.

 

Niech ci ojciec to odkręci kupcie Reinzosil , odtłuścić obydwie płaszczyzny połączenia.

Reinzosil nałożyć na tą zaślepkę , przyłożyć delikatnie do kadłuba silnika, delikatnie założyć śruby.

Na początku nie dokręcać tylko śruby wkręcić tak aby obydwie płaszczyzny się skleiły.

Po godzinie gdy zacznie się robić guma z tego uszczelniacza dokręcić.

Po takim skręceniu nigdy mi nic nie ciekło

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689534
Udostępnij na innych stronach

Gość evcia1990

No ty nie masz EGR tylko zaślepkę nr 2

Popatrz do postu wcześniej.

Masz tylko zaślepkę.

 

Niech ci ojciec to odkręci kupcie Reinzosil , odtłuścić obydwie płaszczyzny połączenia.

Reinzosil nałożyć na tą zaślepkę , przyłożyć delikatnie do kadłuba silnika, delikatnie założyć śruby.

Na początku nie dokręcać tylko śruby wkręcić tak aby obydwie płaszczyzny się skleiły.

Po godzinie gdy zacznie się robić guma z tego uszczelniacza dokręcić.

Po takim skręceniu nigdy mi nic nie ciekło

Czyli uszczelki nie dawac pomiedzy polaczenie? Oryginalnie tam byla, chyba ze zle zrozumialam, bo wczesniej pisales cos o tym. Moze po prostu kupie druga zaslepke nr 2 uzywke i dopiero?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689535
Udostępnij na innych stronach

Bez uszczelki.

Tylko na samym Reinzosilu

 

Ale czy nie jest pęknięta to już musisz sprawdzić i zdecydować czy kupić używkę czy założyć swoja


Gdy to dobrze zrobicie to mogą sie skończyć problemy z bulgotaniem.

Tym króćcem płynie płyn chłodniczy.

Jeżeli ta zaślepka będzie źle uszczelniona płyn może wypływać na zewnątrz ale i do wewnątrz czyli do kanałów którymi spaliny sa wyprowadzane

 

A więc to bulgotanie może się też z tego brać.

 

Fakt że tam powinna być uszczelka blaszana ale nie wiem w jakim stanie macie obydwie płaszczyzny.

Czyli na głowicy i na zaślepce.

Jest jakiś powód że cieknie płyn.

Moze jest jakaś rysa na płaszczyźnie głowicy.

Może kupcie jeszcze inną uszczelkę.

Może mocniej dokręcić tę zaślepkę.

post-37019-0-18060300-1521931730_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689536
Udostępnij na innych stronach

Gość evcia1990

Bez uszczelki.

Tylko na samym Reinzosilu

 

Ale czy nie jest pęknięta to już musisz sprawdzić i zdecydować czy kupić używkę czy założyć swoja

 

Gdy to dobrze zrobicie to mogą sie skończyć problemy z bulgotaniem.

Tym króćcem płynie płyn chłodniczy.

Jeżeli ta zaślepka będzie źle uszczelniona płyn może wypływać na zewnątrz ale i do wewnątrz czyli do kanałów którymi spaliny sa wyprowadzane

 

A więc to bulgotanie może się też z tego brać.

 

Fakt że tam powinna być uszczelka blaszana ale nie wiem w jakim stanie macie obydwie płaszczyzny.

Czyli na głowicy i na zaślepce.

Jest jakiś powód że cieknie płyn.

Moze jest jakaś rysa na płaszczyźnie głowicy.

Może kupcie jeszcze inną uszczelkę.

Może mocniej dokręcić tę zaślepkę.

Uszczelka byla wymieniona na nowa tydzien temu, kupiona najdroższa jaka była, ale jak wspominałam nic to nie pomoglo. Ba, chyba uchodzi jeszcze wiecej. Zamowilam nowy adapter recyrkulacji spalin, dokupie jeszcze ten Reinzosil i założymy. Zastanawiam sie tylko, czy ten nowy "egr" zalozyc na Reinzosil, sama uszczelke bez tego Reinzosilu czy na jedno i drugie (chyba nie zaszkodzi?). Co w przypadku, gdy głowica jest nierowno splanowana na laczeniu z egr?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689624
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by to splanować tak jak była robiona zaślepka.

Tylko trzeba robić szlif tej płaszczyzny.

Czyli moim zdaniem głowica do zdjęcia.

 

Popatrz jak ta płaszczyzna wygląda.

Tego na zamontowanej dokładnie się nie da zrobić.

 

https://s1.tufotki.pl/2016/12/28/0gTLk-qumWKs.JPG?v=2

 

 

Co do reinzosilu to raczej tylko na próbę.

Dla tego że tam są jednak spaliny które mogą go wypalić.

Dla tego tam przewidziana jest uszczelka z nierdzewki chyba.

 

Tak myślę ze jeszcze można by się pokusić kupić zaślepkę EGR taką do zaślepiania EGR .

Może ona pomoże uszczelnić bo tam są dwie podkładki klingerytowe.

 

https://mtuning.pl/Zaslepka-EGR-OPEL-1-0-12V-1-2-16V-X10XE-X12XE,p,4024

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689628
Udostępnij na innych stronach

Gość evcia1990

Trzeba by to splanować tak jak była robiona zaślepka.

Tylko trzeba robić szlif tej płaszczyzny.

Czyli moim zdaniem głowica do zdjęcia.

 

Popatrz jak ta płaszczyzna wygląda.

Tego na zamontowanej dokładnie się nie da zrobić.

 

https://s1.tufotki.pl/2016/12/28/0gTLk-qumWKs.JPG?v=2

 

 

Co do reinzosilu to raczej tylko na próbę.

Dla tego że tam są jednak spaliny które mogą go wypalić.

Dla tego tam przewidziana jest uszczelka z nierdzewki chyba.

 

Tak myślę ze jeszcze można by się pokusić kupić zaślepkę EGR taką do zaślepiania EGR .

Może ona pomoże uszczelnić bo tam są dwie podkładki klingerytowe.

 

https://mtuning.pl/Zaslepka-EGR-OPEL-1-0-12V-1-2-16V-X10XE-X12XE,p,4024

Co do zaslepki z ostatniego linku, zaklada sie te 3 uszczelki miedzy glowice a egr, czy jako zaslepke to te srodkowa?

Ciekawa jestem, czy sa jakies sposoby na wyrownanie nieco powierzchni tej glowicy bez sciagania... Ponoc jest tam slabe dojscie, ale skoro chce uniknac wymiany uszczelki i sciagania glowicy, to trzeba moze cos wykombinowac.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689709
Udostępnij na innych stronach

Przeszkadza filtr paliwa.

Ale jak się chce to może by jakoś wypolerował.

 

 

Te uszczelki są w komplecie.

Czyli 2 klingerytowe (jako uszczelnienie) i ta jedna po środku to zaślepka.

Gdyby dać nawet tą jedną klingerytową może by pomogło.

Klingeryt bardziej się podda i dopasuje niż blaszka (oryginalna uszczelka)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689713
Udostępnij na innych stronach

Gość evcia1990

Przeszkadza filtr paliwa.

Ale jak się chce to może by jakoś wypolerował.

 

 

Te uszczelki są w komplecie.

Czyli 2 klingerytowe (jako uszczelnienie) i ta jedna po środku to zaślepka.

Gdyby dać nawet tą jedną klingerytową może by pomogło.

Klingeryt bardziej się podda i dopasuje niż blaszka (oryginalna uszczelka)

Za pierwszym razem była zalozona taka uszczelka:

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6786119182

To chyba ta sama co w zestawie z tą zaślepka.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689721
Udostępnij na innych stronach

Tak ta sama

Nawet lepiej wykonana


Tak jeszcze myślę o silikonie do kominków.

On jest wysokotemperaturowy do 1200 st.C

Gdyby jego nałożyć nitkę 2-3 mm na uszczelce od strony głowicy to rysy powinien zniwelować.

A spaliny też nie powinny go uszkodzić.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83312-czy-to-uszczelka-pod-glowica/page/3/#findComment-689722
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności