Gość BadBoyy Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Witam. Mam problem z moim signum a już korzystałem z usług 3 elektromechanikow. Moj problem polega na tym ze nie moge odpalic silnika po przekreceniu stacyjki wyswietla sie kieeownica z kluczykiem i kontrolka esp po dłuższym kręceniu kluczykiem auto odpala dodam ze jest tak tylko na rozgrzanym silniku gdy juz odpali nie mam z nim problemu jesli chodzi o pierwszy blad. Pierwszy mechanik wymienil mi jakis przekaznik pod kierownica w skrzynce bezpiecznikow ale to nie pomogło wiec na 90% stwierdzil ze do wymiany jest modul bcm, pojechalem wiec do drugiego mechanika ktory stwierdzil ze jest to napwno modul cim ale jeszcze poradzilem sie 3 mechanika ktory nie pewnie stawia na cim lecz na sterownik silnika ktory podobno w tym modelu na pompie psg16 jest ciezko wymienic. Drugi blad sprawia mi takie problemy ze raz na tydzien auto wchodzi mi w tryb awaryjny a po zgaszeniu wszystko wraca do normy od wczoraj gdy odebralem auto od mechanika zaczely mi falowac obroty i auto potrafi zgasnac. Dodam ze z tymi ustetkami borykam sie od ponad roku ale nic Z tym nie robilem poniewaz gdy przyszla zima wszystkie bledy zniknely i nie miałem problemow z autem dopiero od kwietnia zaczely sie te problemy. Kiedyś wystarczyło raz dodatkowo przekrecic kluczuk i auto odpalalo a teraz musze sie bawic z 5min. Prosze o pomoc jakies rady co robic. Zmieniłem tytuł na taki jaki powinien być.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84697-blad-u2105-p0638-i-inne/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Ja bym się bardziej zainteresował C1550 Przeczytaj jeszcze regulamin jak pisać tytuły tematów. https://forum.opel24.com/forum/5349-regulamin-forum/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84697-blad-u2105-p0638-i-inne/#findComment-697221 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BadBoyy Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 To chodzi o ten sterownik na pompie wtryskowej jak rozumiem? Na to stawia moj ostatni mechanik... ale czy te błędy sa powiązane?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84697-blad-u2105-p0638-i-inne/#findComment-697223 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trato Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Jeśli błąd P0638, to błąd na przepustnicy nie na pompie wtryskowej. Najpierw tak jak piszesz wchodził tryb awaryjny, później również losowo falowaly obroty, bo czujnik elobau wariowal. Tego ustrojstwa nie można zakupić osobno tylko z całą przepustnicą. Naprawiać nie polecam, po pół roku znowu było to samo. Ja swoją nowe przepustnice kupiłem za 1300zl plus montaż 100zl. Co do pompy wtryskowej to oddzielny i poważniejszy problem, koszt nieporównywalnie, nie opłacalny. Tak więc nie mam już swojego pięknego Signum, a nowke benzynę 1.4 . Z reszta tych z silnikiem 2.2 dti już jeździ niewiele. Jest parę tematów stricte moich oraz filmy na youtube może Ci pomogą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84697-blad-u2105-p0638-i-inne/#findComment-697225 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 To sterownik wspomagania Poczytaj   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84697-blad-u2105-p0638-i-inne/#findComment-697228 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BadBoyy Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Ale ja nie mam problemu z wspomaganiem. Auto zawsze odpale ale nie zawsze za pierwszym razem. Co do trybu awaryjnego to dzisiaj zapaliła sie na chwile kontrolka auta z kluczykiem ale po 5sek sama zgasla falowania obrotow dzisiaj nie mialem. Co dziwne czemu ta kontrolka kierownicy z kluczykiem i esp wystepuje tylko na rozgrzanym silniku? Czyli mam rozumiec ze powinienem wymienic przepustnice i pompe wtryskowa?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84697-blad-u2105-p0638-i-inne/#findComment-697236 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 C1550 i C1523 są od niego. Ale ogólnie to skasuj wszystkie i sprawdź co wyskoczy pierwsze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84697-blad-u2105-p0638-i-inne/#findComment-697239 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 A dlaczego ten temat jest tutaj a nie w modelu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84697-blad-u2105-p0638-i-inne/#findComment-697240 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 No i już przenoszę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84697-blad-u2105-p0638-i-inne/#findComment-697242 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BadBoyy Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Po skasowaniu błędów tylko to zostaje. Model Signum 2.2 dti 2003r. Czy to może być coś lepszego niż wymiana przepustnicy i pompy? Ile wogóle kosztuje regeneracja tych części czy jest to wogóle opłacalne? Czy nie poczekać do zimy i sprzedać bez błędów? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84697-blad-u2105-p0638-i-inne/#findComment-697251 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.