Gość robertorz Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 W dniu 8.12.2018 o 21:37, adam1954 napisał: 14.3 V masz normalnie . A co się dzieje podczas skręcania podczas przygasania świateł. Taki objaw to albo słabe ładowanie , albo słaba masa , albo jakieś nadmierne obciązenie. Moim zdaniem potrzeba podłączyć do komputera diagnostycznego i sprawdzić w module wspomagania co się dzieje . Sprawdzałeś poziom płynu w zbiorniczku wspomagania? Schematami cię nie poratuję bo do Mery B nie posiadam. Płyn jest ok. Podczas skręcania po prostu przygasają i nic, to by wcale nie przeszkadzało tylko jest problem z wyłączaniem wspomagania w czasie jazdy ,nigdy na postoju. Na kompie nic szczególnego się nie zapisuje, w oplu Płock sprawdzali 2 razy i nic, na pompę też nie stawiali. Byłem 3 tyg. temu u elektronik sam to stwierdził na razie zacząć od alternatora bo daje nierówny prąd i rzeczywiście regulator był jakby uszkodzony. Ale znowu rozłączyło w czasie jazdy, pomierzyłem swoim tanim ale sprawnym miernikiem akumulator ma ok 12.2 -12.3V ,ładowanie na światłach 14.3. Akumulator może mieć od 2 do 6 lat jest kupiony razem z autem marki GM, ale pali od strzała i tak myślę że on może trochę przyczyną problemu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85317-uk%C5%82ad-wspomagania-kierowania/page/2/#findComment-700760 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 Dalej nie odpowiedziałeś jak się zachowuje napięcie podczas gdy kręcisz kierownicą w jedną i drugą stronę.. Dla tego pisałem wyraźnie podłączyć pod komputer , wejść w moduł wspomagania , ruszyć na przejażdżkę i obserwować jakie są parametry podczas jazdy. Jaśniej już ci nie można wytłumaczyć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85317-uk%C5%82ad-wspomagania-kierowania/page/2/#findComment-700762 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertorz Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 (edytowane) 3 godziny temu, adam1954 napisał: Dalej nie odpowiedziałeś jak się zachowuje napięcie podczas gdy kręcisz kierownicą w jedną i drugą stronę.. Dla tego pisałem wyraźnie podłączyć pod komputer , wejść w moduł wspomagania , ruszyć na przejażdżkę i obserwować jakie są parametry podczas jazdy. Jaśniej już ci nie można wytłumaczyć. Tak jak pisałem w pierwszym poście jestem umówiony z elektr. sam. dopiero na po 16 grudnia (brak terminów), już nie będę zaczynał z nowym, do tego czasumuszę poczekać i przy okazji sprawdzam sam na ile mogę. Swoim miernikiem zmierzyłem jak kręcę na postoju to spada do 13 raz 12 i szybko wraca do 14. Miałem też włożony miernik w gniazdo zapalniczki i było podobnie. Zastanawiam się też nad zakupem jakiegoś kabla żeby też obsłużył astrę g2.0dti może jakiś polecicie?. Edytowane 10 Grudnia 2018 przez robertorz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85317-uk%C5%82ad-wspomagania-kierowania/page/2/#findComment-700772 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 Szukajka forumowa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85317-uk%C5%82ad-wspomagania-kierowania/page/2/#findComment-700779 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.