Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość robertorz
W dniu 8.12.2018 o 21:37, adam1954 napisał:

14.3 V masz normalnie .

A co się dzieje podczas skręcania podczas przygasania świateł.

Taki objaw to albo słabe ładowanie , albo słaba masa , albo jakieś nadmierne obciązenie.

Moim zdaniem potrzeba podłączyć do komputera diagnostycznego i sprawdzić w module wspomagania co się dzieje .

Sprawdzałeś poziom płynu w zbiorniczku wspomagania?

 

 

Schematami cię nie poratuję bo do Mery B nie posiadam.

Płyn jest ok.

Podczas skręcania po prostu przygasają i nic, to by wcale nie przeszkadzało tylko jest problem z wyłączaniem wspomagania w czasie jazdy ,nigdy na postoju.

Na kompie nic szczególnego się nie zapisuje, w oplu Płock sprawdzali 2 razy i nic, na pompę też nie stawiali. Byłem  3 tyg. temu u elektronik sam to stwierdził na razie zacząć od alternatora bo daje nierówny prąd i rzeczywiście regulator był jakby  uszkodzony.  Ale znowu rozłączyło w czasie jazdy,  pomierzyłem swoim tanim ale sprawnym miernikiem akumulator ma ok 12.2 -12.3V ,ładowanie na światłach 14.3. Akumulator może mieć od 2 do 6 lat jest kupiony razem z autem marki GM,  ale pali od strzała i tak myślę że on może trochę przyczyną problemu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85317-uk%C5%82ad-wspomagania-kierowania/page/2/#findComment-700760
Udostępnij na innych stronach

Dalej nie odpowiedziałeś jak się zachowuje napięcie podczas gdy kręcisz kierownicą w jedną i drugą stronę..

Dla tego pisałem wyraźnie podłączyć pod komputer , wejść w moduł wspomagania , ruszyć na przejażdżkę i obserwować jakie są parametry podczas jazdy.

Jaśniej już ci nie można wytłumaczyć.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85317-uk%C5%82ad-wspomagania-kierowania/page/2/#findComment-700762
Udostępnij na innych stronach

Gość robertorz
3 godziny temu, adam1954 napisał:

Dalej nie odpowiedziałeś jak się zachowuje napięcie podczas gdy kręcisz kierownicą w jedną i drugą stronę..

Dla tego pisałem wyraźnie podłączyć pod komputer , wejść w moduł wspomagania , ruszyć na przejażdżkę i obserwować jakie są parametry podczas jazdy.

Jaśniej już ci nie można wytłumaczyć.

Tak jak pisałem w pierwszym poście jestem umówiony z elektr. sam. dopiero na po 16 grudnia (brak terminów), już nie będę zaczynał z nowym, do tego  czasumuszę poczekać i przy okazji sprawdzam sam na ile mogę.

Swoim miernikiem zmierzyłem jak kręcę na postoju to spada do 13 raz 12 i szybko wraca do 14. Miałem też włożony miernik w gniazdo zapalniczki i było podobnie.

Zastanawiam się też nad zakupem jakiegoś kabla żeby też obsłużył  astrę g2.0dti  może jakiś polecicie?.

Edytowane przez robertorz

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85317-uk%C5%82ad-wspomagania-kierowania/page/2/#findComment-700772
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności