Gość robertorz Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 W dniu 8.12.2018 o 21:37, adam1954 napisał: 14.3 V masz normalnie . A co się dzieje podczas skręcania podczas przygasania świateł. Taki objaw to albo słabe ładowanie , albo słaba masa , albo jakieś nadmierne obciązenie. Moim zdaniem potrzeba podłączyć do komputera diagnostycznego i sprawdzić w module wspomagania co się dzieje . Sprawdzałeś poziom płynu w zbiorniczku wspomagania? Schematami cię nie poratuję bo do Mery B nie posiadam. Płyn jest ok. Podczas skręcania po prostu przygasają i nic, to by wcale nie przeszkadzało tylko jest problem z wyłączaniem wspomagania w czasie jazdy ,nigdy na postoju. Na kompie nic szczególnego się nie zapisuje, w oplu Płock sprawdzali 2 razy i nic, na pompę też nie stawiali. Byłem 3 tyg. temu u elektronik sam to stwierdził na razie zacząć od alternatora bo daje nierówny prąd i rzeczywiście regulator był jakby uszkodzony. Ale znowu rozłączyło w czasie jazdy, pomierzyłem swoim tanim ale sprawnym miernikiem akumulator ma ok 12.2 -12.3V ,ładowanie na światłach 14.3. Akumulator może mieć od 2 do 6 lat jest kupiony razem z autem marki GM, ale pali od strzała i tak myślę że on może trochę przyczyną problemu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 Dalej nie odpowiedziałeś jak się zachowuje napięcie podczas gdy kręcisz kierownicą w jedną i drugą stronę.. Dla tego pisałem wyraźnie podłączyć pod komputer , wejść w moduł wspomagania , ruszyć na przejażdżkę i obserwować jakie są parametry podczas jazdy. Jaśniej już ci nie można wytłumaczyć.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertorz Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 (edytowane) 3 godziny temu, adam1954 napisał: Dalej nie odpowiedziałeś jak się zachowuje napięcie podczas gdy kręcisz kierownicą w jedną i drugą stronę.. Dla tego pisałem wyraźnie podłączyć pod komputer , wejść w moduł wspomagania , ruszyć na przejażdżkę i obserwować jakie są parametry podczas jazdy. Jaśniej już ci nie można wytłumaczyć. Tak jak pisałem w pierwszym poście jestem umówiony z elektr. sam. dopiero na po 16 grudnia (brak terminów), już nie będę zaczynał z nowym, do tego czasumuszę poczekać i przy okazji sprawdzam sam na ile mogę. Swoim miernikiem zmierzyłem jak kręcę na postoju to spada do 13 raz 12 i szybko wraca do 14. Miałem też włożony miernik w gniazdo zapalniczki i było podobnie. Zastanawiam się też nad zakupem jakiegoś kabla żeby też obsłużył astrę g2.0dti może jakiś polecicie?. Edytowane 10 Grudnia 2018 przez robertorz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 Szukajka forumowa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.