Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i na wstępie przepraszam za jakieś nie dociagnięcia - pierwszy post.

zakupilem sobie corse 1.4 do “małej naprawy” - stuka silnik. Przez korek wlewu paliwa widać odrazu że krzywka jest uszkodzona więc do wymiany wałek. Na cylindrze 4 misfire (podmieniona swieca i cewki z innei - objaw ten sam) wiec przepuszczam że to przez wałel - zawory nie otwoeraja się jak powinny. 

Ale wracajac do tematu:

jak wymienić wałki?

rozrzad blokować tylko od wału korbowego czy dopiero po wymianie wałków na jakieś znaki fabryczne ? 

Dodam że mam blokady i mase kluczy pod ręka tylko brak wizji jak to zablokować :/

dziekuje i pozdrawiam :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85402-wa%C5%82ki-rozrzadu-z14xep/
Udostępnij na innych stronach

Jest sposób, ale trzeba mieć wprawę, żeby nic nie przeskoczyło. Tak naprawdę to polecam koledze demontaż dekla i weryfikację stanu łańcucha. Zestaw rozrządu to nie jest kosmiczny koszt i można by pokusić się o wymianę razem z wałkami - starczy do końca posiadania auta.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85402-wa%C5%82ki-rozrzadu-z14xep/#findComment-701169
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności