Gość piniu7 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Dzień dobry. Dziś zaczynam na tym Forum Przyłączę się do tematu żarówek przednich. U mnie mam dziwny objaw... Sprawne są włókna 21 W oraz 5 W (świecą zarówno postojówki jak i dzienne). Gdy włączam światła pozycyjne (lub mijania) pojawia mi się błąd "CODE 22". Tyle, że światło postojowe przednie prawe działa Przełożyłem żarówki stronami - lewe trafiło do prawej lampy i odwrotnie. Światła działają jak działały i.... pojawia się błąd "CODE 22" Czy ktoś rozumie co tu się może dziać? Nadmienię, że auto kupiłem całkiem niedawno i nie wiem od kiedy jest ten objaw.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85645-jaka-to-%C5%BCar%C3%B3wka/page/3/#findComment-710246 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piniu7 Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 (edytowane) Czy ktoś ma jakieś propozycje rozwiązania mojej powyższej zagadki? Co prawda minęło już sporo czasu od napisania mojego posta, ale sytuacja u mnie z tym kodem błędu "CODE 22" jest bez zmian, Oczywiście nie jest to usterka, które uniemożliwia jazdę, ale wolałbym, żeby kod się niepotrzebnie nie pojawiał Pomału przymierzam się do dołączenia równolegle z żarówką prawego światła postojowego opornika mocy (10 ohm, 5 W) i oszukania CANu (jak np. przy wymianie żarówki na LED). Jest do trochę jak szlifowanie d..py szkłem, ale nie mam innego pomysłu Choć z drugiej strony, jak żarówka się przepali, to już nie dostanę o tym komunikatu... Edytowane 13 Marca 2021 przez piniu7   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85645-jaka-to-%C5%BCar%C3%B3wka/page/3/#findComment-733397 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micom Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Can jest czuły na zmiany rezystancji, żarówka świeci i wyświetla błąd - Za jakiś czas się spali... Może to być nawet za rok. W takim przypadku kupuje nową, a starą chowam na rezerwę. Proponuję odpiąć minus z akumulatora i porozpinać i poczyścić wielowtyki, ze skrzynką w komorze silnika również, u mnie skrzynka raz na dwa lata do czyszczenia jakiś fabryczny bubel, zbiera się wilgoć (benzynka ekstrakcyjna, kontakt spray - taka kolejność ). Jeśli nigdy nie robiłeś w elektryce to nawet tego nie ruszaj...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85645-jaka-to-%C5%BCar%C3%B3wka/page/3/#findComment-734703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.