Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wojciech1991

Witam,

Kupiłem astre h 1.3 cdti (z13dth) z usterką może ktoś tu jest w stanie coś podpowiedzieć ;) mianowicie:

- bardzo opornie wchodzi w obroty ( gaz w podlodze)

- do około 2 tys obrotów brak mu siły ( gaz w podłodze i potrafi zgasnąć)

A gdy turbo zaczyna pracować auto jedzie jak trzeba...

Wymieniłem przeplywke noname na BOSCH, wyczyscilem Egr i cały dolot z kolektorem i kanały w głowicy ( było zabetonowane na grubo, po czyszczeniu niby minimalnie się poprawiło) EGR sprawny sterowanie nim sprawne, sztanga od turbo chodzi lekko, sterowanie doladowaniem sprawne, zmieniłem filtr paliwa, filtr powietrza, ciśnienie paliwa na szynie zadane i rzeczywiste się pokrywa, cisnienie doładowania także, test przelewowy jak na foto okolo 2min pracy ( co myślicie ?) błędów brak... może macie jakieś pomysły gdzie jeszcze zajrzeć co sprawdzić? Byłbym wdzięczny ;)

20190119_180024-1.jpg

Edytowane przez wojciech1991

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85731-astra-h-13cdti-s%C5%82abo-si%C4%99-wkr%C4%99ca-brak-mocy-do-2tys/
Udostępnij na innych stronach

Gość bucu1984

Hej. To jest tylko 1248ccm tak ze turbodziura spora. Posiadam taka w kombi. Dopiero ok 2000obr auto zaczyna iść. Co prawda potem już idzie ładnie ale do tego momentu naprawdę jest muł.

Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka

 

Gość wojciech1991

Cześć .

Heh rozumiem to że jest mały motor, ale wjeżdżając do garażu (mały próg) musiałem depnąć i trzymać gaz do dechy, a sprzęgło wciskać lub odpuszczac żeby wjechać, bo gdy pracowałem sprzęgłem normalnie auto gasło. W każdym razie juz jest lepiej ;) jak będę miał chwile to chciałbym napisać krótko co zrobiłem i co pomogło pozdrawiam ;) a w sumie wyżej jest napisane hehehe . Jeszcze wyeliminowałem małą nieszczelność na obudowie filtra paliwa ( nowy uszczelka, oring "nakretki") bo ciezko palił po nocy.

A wiec zregenerowalem 4 wtrysk i auto zaczęło sie wkręcać pewnie niedługo zrobię 3 pozostałe (fundusze ) pozdrawiam

Edytowane przez wojciech1991

 

Gość bucu1984

Co do garażu mój wyjazd ma 11 stopni nachylenia. Wyjeżdżam bez sprzęgła i daje poniżej 2000 obrotów. Auto wyjeżdża bez problemu.

Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka
 

 

A jaki przebieg ma auto?

Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka
 

 

Gość wojciech1991
W dniu 16.02.2019 o 21:09, bucu1984 napisał:

 

A jaki przebieg ma auto?
 

Na zegarze około 165 000 km. Nie wiem czy prawdziwy, ale samochodzik w srodku i na zewn. Nie jest styrany, a nawet jest ładnie utrzymany więc może prawdziwy. Jakaś Kobieta nim latała ;)

Edytowane przez wojciech1991

 

Gość bucu1984

To dziwne. Przebieg niski. Już problemy z wieloma rzeczami. Ja mam oryginalny 135000 w tej chwili. Kupiłem że 116500 ale miałem pewność że oryginał po kolizji był.

Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka

 

Hej,

 

miałem podobny problem z tym że u mnie była nieszczelność przy zaworze sterowania EGR + uszkodzona wtyczka tego zaworu. Po zrobieniu tego wszystko wróciło do normy.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności