Gość tojapiotrek Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 1. Alternator wyciągam razem z pompą vacuum ściągając węże czy mogę wykręcić śruby łączące alternator z pompą i wyciągnąć sam alternator? 2. Czy ściągając węże z pompy vacuum wycieknie z nich olej? 3. Kupić na szrocie alternator za 100-150 i wymienić w całości czy lepiej oddać swój do elektryka bądź regeneracji? 4. Podobno przy pompie są jeszcze jakieś uszczelki, czy przy wmianie alternatora rzeczywiście trzeba bawić się jeszcze z jakimiś uszczelkami od pompy vacuum? Chyba że ktoś z forum dysponuje linkiem jak krok po kroku wymienić alternator w tym silniku bo ja nigdzie nie mogłem znaleźć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85795-demonta%C5%BC-alternatora-astra-g-17-isuzu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 według mnie będzie podobnie jak tutaj - Albo to -   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85795-demonta%C5%BC-alternatora-astra-g-17-isuzu/#findComment-703749 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tojapiotrek Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 (edytowane) Tak, podobnie, tylko czy w tych przypadkach, które podałeś, węże nie są przypadkiem zakute tak jak hydrauliczne, aby zapobiec wyciekom płynu. U mnie te węże są złapane na opaski zaciskowe. Edytowane 19 Lutego 2019 przez tojapiotrek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85795-demonta%C5%BC-alternatora-astra-g-17-isuzu/#findComment-703752 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Czyli tak jak w innych AG.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85795-demonta%C5%BC-alternatora-astra-g-17-isuzu/#findComment-703754 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tojapiotrek Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Zgadza się, demontaż alternotora w Astrze G 1.7 DTI jest analogiczny do Astry H 1.7 CDTI. Prawdopodobnie padły mi szczotki, gdyż przez ostatnie tygodnie na parę chwil zapalała mi się kontrolka ładowania, po czym gasła i jeździło się normalnie. Z czasem było coraz gorzej aż ładowanie w końcu całkowicie padło. Odkręcenie i złożenie potem pompy vacum z alternatorem jest proste czy wiąże się z wymianami jakichś uszczelek, lutowaniem itp? Bo w sumie mógłbym się zabrać za te szczotki sam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85795-demonta%C5%BC-alternatora-astra-g-17-isuzu/#findComment-703758 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Nie ma nic skomplikowanego tam. Nic nie potrzebujesz. Pamiętam tylko że kolega raz ukuszyl gniazdo do którego przykręca się wąż i niestety lipa była. Szczotki w IC kupisz za jakieś 8 zł komplet.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85795-demonta%C5%BC-alternatora-astra-g-17-isuzu/#findComment-703763 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tojapiotrek Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 A przy składaniu alternatora trzeba zakładać jakieś nowe uszczelki od vacu-pompy? I czy można normalnie w motoryzacyjnym je kupić byle tylko rozmiar się zgadzał?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85795-demonta%C5%BC-alternatora-astra-g-17-isuzu/#findComment-703799 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.