Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tojapiotrek

1. Alternator wyciągam razem z pompą vacuum ściągając węże czy mogę wykręcić śruby łączące alternator z pompą i wyciągnąć sam alternator?

2. Czy ściągając węże z pompy vacuum wycieknie z nich olej?

3. Kupić na szrocie alternator za 100-150 i wymienić w całości czy lepiej oddać swój do elektryka bądź regeneracji?

4. Podobno przy pompie są jeszcze jakieś uszczelki, czy przy wmianie alternatora rzeczywiście trzeba bawić się jeszcze z jakimiś uszczelkami od pompy vacuum?

 

Chyba że ktoś z forum dysponuje linkiem jak krok po kroku wymienić alternator w tym silniku bo ja nigdzie nie mogłem znaleźć

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85795-demonta%C5%BC-alternatora-astra-g-17-isuzu/
Udostępnij na innych stronach

według mnie będzie podobnie jak tutaj -

Albo to -

 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85795-demonta%C5%BC-alternatora-astra-g-17-isuzu/#findComment-703749
Udostępnij na innych stronach

Gość tojapiotrek

Tak, podobnie, tylko czy w tych przypadkach, które podałeś, węże nie są przypadkiem zakute tak jak hydrauliczne, aby zapobiec wyciekom płynu. U mnie te węże są złapane na opaski zaciskowe.

Edytowane przez tojapiotrek

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85795-demonta%C5%BC-alternatora-astra-g-17-isuzu/#findComment-703752
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jak w innych AG.

altek.jpg

alt2.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85795-demonta%C5%BC-alternatora-astra-g-17-isuzu/#findComment-703754
Udostępnij na innych stronach

Gość tojapiotrek

Zgadza się, demontaż alternotora w Astrze G 1.7 DTI jest analogiczny do Astry H 1.7 CDTI.

Prawdopodobnie padły mi szczotki, gdyż przez ostatnie tygodnie na parę chwil zapalała mi się kontrolka ładowania, po czym gasła i jeździło się normalnie. Z czasem było coraz gorzej aż ładowanie w końcu całkowicie padło.

Odkręcenie i złożenie potem pompy vacum z alternatorem jest proste czy wiąże się z wymianami jakichś uszczelek, lutowaniem itp? Bo w sumie mógłbym się zabrać za te szczotki sam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85795-demonta%C5%BC-alternatora-astra-g-17-isuzu/#findComment-703758
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nic skomplikowanego tam. Nic nie potrzebujesz. Pamiętam tylko że kolega raz ukuszyl gniazdo do którego przykręca się wąż i niestety lipa była. Szczotki w IC kupisz za jakieś 8 zł komplet. 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85795-demonta%C5%BC-alternatora-astra-g-17-isuzu/#findComment-703763
Udostępnij na innych stronach

Gość tojapiotrek

A przy składaniu alternatora trzeba zakładać jakieś nowe uszczelki od vacu-pompy? I czy można normalnie w motoryzacyjnym je kupić byle tylko rozmiar się zgadzał?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85795-demonta%C5%BC-alternatora-astra-g-17-isuzu/#findComment-703799
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności