Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

EGR- przeprowadza recyrkulacje spalin, przeważnie z kolektora wydechowego idzie rurka do EGR, którym steruje podciśnienie albo ECU, w zależności od obrotów i obciążenia EGR ponownie wtłacza spaliny do kolektora dolotowego/ssącego, przez co zapodaje to mniej tlenu i delikatnie zamula silnik. Nie działa non stop, przy tzw butowaniu auta się zamyka tak żeby było się czym odpychać, ja jak zaślepiłem EGR w Passeratti to zauważyłem, że silnik był bardziej dynamiczny i elastyczny, ale za to bardziej kopcił. Ale z tym kopceniem to też bym się tak nie trzymał bo trochę miał najechane, a poprzedni właściciel dbał jak dbał.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85950-kopcenie-vivaro-20-dcti/page/2/#findComment-704868
Udostępnij na innych stronach

Gość riders10
W dniu 16.03.2019 o 08:57, adam1954 napisał:

 

 

I moim zdaniem błąd.

Te specyfiki działają.

A lepiej jest chyba zapobiegać niż robić kosztowne naprawy.

jestem tego samego zdania, nie zaszkodzi a zawsze coś pomoże oczywiście jak już wlewamy to cos sprawdzone a nie żadne tanie podróbki 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85950-kopcenie-vivaro-20-dcti/page/2/#findComment-704978
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam chyba doszedłem do sedna sprawy.Po odpięciu kostki od przepływomierza niema żadnej różnicy,i podejrzewam uszkodzony przepływomierz.I teraz pytanie ,czy przepływomierz z silnika 1.9 trafic będzie pasował do vivaro 2.0 cdti?????

Edytowane przez jaby

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85950-kopcenie-vivaro-20-dcti/page/2/#findComment-705359
Udostępnij na innych stronach

wymieniony przepływomierz i chyba jest troszeczkę lepiej ale nie na tyle abym miał uśmiech na twarzy ,no chyba że teraz trzeba podpiąć komputerek i pokasować wszystko

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85950-kopcenie-vivaro-20-dcti/page/2/#findComment-705365
Udostępnij na innych stronach

Witam wczoraj przeczysciłem EGR był zamknięty i zamulony i powiem Wam że jedzie już ok ale zauważyłem bąbelki powietrza obok filtra .Zauważyłem że jak nacisnę tą gruszkę to leci powietrze z paliwem .A dziś już miałem problem z odpaleniem porannym za pierwszym razem .I moje pytanie czy po ominieciu tej gruszki i założeniu wężyka nic sie dziać nie będzie??????? Pozdrawiam i życzę Wesołych dla Wszystkich

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85950-kopcenie-vivaro-20-dcti/page/2/#findComment-705495
Udostępnij na innych stronach

a jak odpowietrzysz? bo chyba wiesz ze jak rozepniesz gruszke to od razu cala ropa z przewodu wroci do baku

gdzies masz nieszczelnosc, bardzo prawdopodobne ze to obudowa filtra paliwa lub gruszka, na start wsadz zaworek jednokierunkowy przed gruszka i raczej problem zniknie

werscje z pompka w baku bija 2 bary wiec teoretycznie mozesz przed gruszka zapiac sprezone powietrze 2 bary i nieszczelnosc sie pokaze ale zaworek tez wsadz

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85950-kopcenie-vivaro-20-dcti/page/2/#findComment-705544
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności