WariatPSM Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 EGR- przeprowadza recyrkulacje spalin, przeważnie z kolektora wydechowego idzie rurka do EGR, którym steruje podciśnienie albo ECU, w zależności od obrotów i obciążenia EGR ponownie wtłacza spaliny do kolektora dolotowego/ssącego, przez co zapodaje to mniej tlenu i delikatnie zamula silnik. Nie działa non stop, przy tzw butowaniu auta się zamyka tak żeby było się czym odpychać, ja jak zaślepiłem EGR w Passeratti to zauważyłem, że silnik był bardziej dynamiczny i elastyczny, ale za to bardziej kopcił. Ale z tym kopceniem to też bym się tak nie trzymał bo trochę miał najechane, a poprzedni właściciel dbał jak dbał.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaby Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 dzieki za podpowiedzi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość riders10 Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 W dniu 16.03.2019 o 08:57, adam1954 napisał: I moim zdaniem błąd. Te specyfiki działają. A lepiej jest chyba zapobiegać niż robić kosztowne naprawy. jestem tego samego zdania, nie zaszkodzi a zawsze coś pomoże oczywiście jak już wlewamy to cos sprawdzone a nie żadne tanie podróbki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaby Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam chyba doszedłem do sedna sprawy.Po odpięciu kostki od przepływomierza niema żadnej różnicy,i podejrzewam uszkodzony przepływomierz.I teraz pytanie ,czy przepływomierz z silnika 1.9 trafic będzie pasował do vivaro 2.0 cdti????? Edytowane 9 Kwietnia 2019 przez jaby   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaby Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 wymieniony przepływomierz i chyba jest troszeczkę lepiej ale nie na tyle abym miał uśmiech na twarzy ,no chyba że teraz trzeba podpiąć komputerek i pokasować wszystko   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaby Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Witam wczoraj przeczysciłem EGR był zamknięty i zamulony i powiem Wam że jedzie już ok ale zauważyłem bąbelki powietrza obok filtra .Zauważyłem że jak nacisnę tą gruszkę to leci powietrze z paliwem .A dziś już miałem problem z odpaleniem porannym za pierwszym razem .I moje pytanie czy po ominieciu tej gruszki i założeniu wężyka nic sie dziać nie będzie??????? Pozdrawiam i życzę Wesołych dla Wszystkich   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 a jak odpowietrzysz? bo chyba wiesz ze jak rozepniesz gruszke to od razu cala ropa z przewodu wroci do baku gdzies masz nieszczelnosc, bardzo prawdopodobne ze to obudowa filtra paliwa lub gruszka, na start wsadz zaworek jednokierunkowy przed gruszka i raczej problem zniknie werscje z pompka w baku bija 2 bary wiec teoretycznie mozesz przed gruszka zapiac sprezone powietrze 2 bary i nieszczelnosc sie pokaze ale zaworek tez wsadz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.