Gość Zeed Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Witam Chciałbym kupić Astre H GTC 1,6 103 km z 2005r. Ale mam pytanie ponieważ podczas oględzin jednego konkretnego modelu zaniepokoiły mnie 2 objawy. Mianowicie pierwszy to drżenie silnika, najpierw delikatne na zimnym a potem wraz z łapaniem temperatury drgania były coraz większe. Podczas końca oględzin silnik wyraźnie cały się telepał. Obroty trzymał ok tylko sam silnik się telepał. A drugi problem to podczas poluzowania korka w zbiorniku wyrównawczym płynu z odpowietrznika poleciała niebieska para albo dym. Sam nie wiem. Czy taka niebieska para jest normalna ? Dodam że płyn i zbiornik czysty. Brak oleju czy mazi. Przebieg niby 128 tyś. ale jak jest nie wiadomo Może ktoś miał już podobne przypadki i może coś nakreślić, bo auto ładne ale nie wiem czy jest sens się pchać w to. Dodam że auto świeżo sprowadzone i cena w miarę dobra   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85987-astra-h-16-103-km-dr%C5%BCenie-silnika-i-niebieska-para-ze-zbiornika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 raczje nie jest to normalne a napewno nie jakies dymy. Nie zawsze musi puscic uszczelka pdo glowica tak ze sie kanal olejowy z wodnym polaczy wiec i w zbiorniczku nie musi byc maź. Zazwyczaj puszcza uszczelka na laczeniu kanalu wodnego z komora spalania i wtedy pchane sa spaliny w uklad wodny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85987-astra-h-16-103-km-dr%C5%BCenie-silnika-i-niebieska-para-ze-zbiornika/#findComment-704653 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Odpuść i szukaj dalej, cenowa okazja nie mało takich. Ja zamieniłem Audi A4 B5 1.6 benzynę 1997r. na obecną Vectre C 1.9cdti 2005r z dopłatą i już jestem po wymianie dwumasy/rozrządu/sprzęgła alternatora paska osprzętu, osłon przegubów wewnętrznych, zostało kilka czujników no i zaraz przegub wewnętrzny, poduchy silnika, coś w zawieszeniu z tyłu nawet nie chce liczyć ile kasy już wtopiłem a robię wszystko sam z małą pomocą znajomego czy taty. Co do stanu sprzęgła byłem świadomy jak brałem, że padnie, ale nie po pół roku A to, że auto ładne to nie ma znaczenia bo bardziej musi być sprawne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85987-astra-h-16-103-km-dr%C5%BCenie-silnika-i-niebieska-para-ze-zbiornika/#findComment-704660 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.