Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 witam...zastanawia mnie dlaczego jak przy chodzącym silniku odłącze silniczek to nic się nie dzieje...a samochód zapala normalnie i chodzi w maire dobrze...czy to znak że silniczek jest walnnięty???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8616-astra-c16nz-silniczek-krokowy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kokos Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 lukiko, po odłączeniu krokowego teoretycznie tak jak z sondą powinien komp ustawić w tryb awaryjny czyli dobiera tak parametry żeby można było dotoczyć sie do warsztatu ale jeśli faktycznie masz uwalony krokowiec i nie ma żadnej różnicy to raczej oznaczało by że cały czas jeździłeś na awaryjnych ustawieniach kompa.Tak mi się wydaje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8616-astra-c16nz-silniczek-krokowy/#findComment-283186 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 tylko że dziwne jest to że silnik nie zmienia trybu pracy chodzi jak chodził a kontrolka się nie zapala.jednak jeśli odłącze cokolwiek innego np TPS to kontrolka od razu się zapala...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8616-astra-c16nz-silniczek-krokowy/#findComment-283185 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Krokowy ustawia się w jakiejś pozycji i odłączenie wtyczki tej pozycji nie zmienia, dlatego chodzi. Spróbuj inaczej, odpal na zimnym i wtedy odłącz wtyczkę i czekaj na 90*, wtedy zobaczysz, czy ci będzie dobrze chodził, na pewno nie. Co innego, jak byś miał zawór powietrza dodatkowego, jak ja, wtedy różnica po wyjęciu wtyczki jest widoczna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8616-astra-c16nz-silniczek-krokowy/#findComment-283087 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Witam To i ja mam pytanko Po wykręceniu silniczka krokowego podłączam go pod wtyczkę włączę stacyjkę I tu pytanie czy ten stożek powinien się wysunąć Pozdrawiam...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8616-astra-c16nz-silniczek-krokowy/#findComment-283049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeryf Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Witam To i ja mam pytanko Po wykręceniu silniczka krokowego podłączam go pod wtyczkę włączę stacyjkę I tu pytanie czy ten stożek powinien się wysunąć Pozdrawiam... Tak. Stożek wysuwa się, a ja wyłączysz zapłon to wraca do swojego położenia (wsuwa się).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8616-astra-c16nz-silniczek-krokowy/#findComment-283044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 no i właśnie do tego dąrzyłem o co spytał andrzej...u mnie brak jest jakiejkolwiek reakcji po przekręceniu kluczyka...napięcia jakieś są na wtyczce...czy jest możliwe że krokowiec padł i ustawił się w pozycji nie stwarzającej dużych problemów???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8616-astra-c16nz-silniczek-krokowy/#findComment-283031 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeryf Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 no i właśnie do tego dąrzyłem o co spytał andrzej...u mnie brak jest jakiejkolwiek reakcji po przekręceniu kluczyka...napięcia jakieś są na wtyczce...czy jest możliwe że krokowiec padł i ustawił się w pozycji nie stwarzającej dużych problemów???Jest to możliwe. Jeśli masz możliwość podepnij inny krokowiec i sprawdź jego reakcję na włączanie i wyłączanie zapłonu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8616-astra-c16nz-silniczek-krokowy/#findComment-282972 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin84 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Witam Sorry że odgrzewam temat ale opis pasuje zarówno do problemu jak i tytułu wiadomości. Koledzy powiedzcie jak rozebrać sliniczek krokowy w silniku C16NZ i czy ktoś to kiedyś robił. Z obudowy wystają trzy metalowe bolce, które trzymają jego obudowę, czy jak je spiłuje to później złoże to do kupy? Czy trzpień sliniczka powinien się dać wysuwać palcami bo u mnie da się jakiś 1 mm. Problemem jest zawieszanie sięsilnika na obrotach oraz wysokie obroty po odpaleniu. Samo moczenie w benzynie nie pomogło i teraz chcę go dokładnie przeczyścić od środka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8616-astra-c16nz-silniczek-krokowy/#findComment-60469 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Krokowy jest nierozbieralny, pewnie już go popsułeś do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8616-astra-c16nz-silniczek-krokowy/#findComment-60462 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.