Gość aszulczi Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 (edytowane) Witam Wczoraj miałem dosyć dziwna sytuacje , odpaliłem auto rano bez problemów . Przejechałem ok 40 km i nagle zaczęły się podwyższać obroty na luzie ok 1100 , wiec troszkę za dużo , tak przejechałem ze 3 km i samochód stał z godzinę na postoju. Po powrocie i przejechaniu ok 2 km auto zaczęło wchodzić same w wysokie obroty podczas jazdy ok 2 - 3 tysiące. Dzisiaj natomiast chciałem to trochę przetestować , samochód odpalony na luzie i zaczęły się dziać po ok godzinie czyli jak już pewnie się dobrze nagrzał , takie rzeczy jak na filmie poniżej. Nie ma reguły czasami te obroty się zwiększają co 5-10 min czasami wcale czasami trwają 5-10 sekund a czasami dobrą minute jak na filmie. Oczywiście na komputerze błędów brak. Czy ktoś ma jakiś pomysł? https://www.youtube.com/watch?v=7Mj8Tl3N13M Edytowane 8 Października 2019 przez aszulczi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aszulczi Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Nikt nie pomoże?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 W dniu 8.10.2019 o 10:11, aszulczi napisał: Oczywiście na komputerze błędów brak. Nie jesteś świeżakiem na forum. Powinieneś więc wiedzieć że diagnostyka to nie tylko szukanie błędów lecz też odczyt parametrów pracy. Więc wróć na komputer i sprawdzaj anomalie w czujnikach   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aszulczi Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Jutro zrobie dokladniejsza diagnostyke. Chyba coś jednak jest z temperatura silnika ..bo pojechałem dzisiaj 10 km i tempertura była ok 80 stopni , potem wracałem znowu te 8 km i temperatura spadła do 67 stopni , potem się zatrzymałem no i w ciagu 20 minut temperatura urosła o 98 stopni , w pewnym momencie w ciagu moze 30 sekund spadła do 92 stopni samochód był cały czas włączony na luzie.Następnie auto miało temperature ok 94 stopni i jak ruszyłem to po ok 1 km temperatura spadła do 80 stopni , wiec chyba coś nie tak?W miedzy czasie mialem kilka akcji ze obroty skoczyly podczas jazdy nawet do 3,5 tys czasami lekko tylko poszarpało. Czujnik temperatury ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aszulczi Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Zrobiłem live data z op-com , samochód odpalony w trakcie postoju.Generalnie tak w momencie anomalii napięcie 13,2 V , wymaga prędkość obrotowa silnika cały 850 a spada od 596 aż do 206, prędkość obrotowa wałka rozrządu spada z 375 do 275 , przepływomierz pożądana wartość 256 i cały czas jest 256 , żądane cały czas ciśnienie ładowania 104 kPa a spada od od 72 do 34, wymagane ciśnienie szyny paliw Common Rail 24 MPa a spada od 6.60 do 3.29Obroty wtedy doszło nawet do 4,5 tysJakieś pomysły, przepływomierz? W załączniku logi logi2.xlsx   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Temp. powietrza wlotowego jest 172 st.C a powinna być zbliżona do zewnętrznej. Ja myślę że masz uszkodzony czujnik temp. w przepływce.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aszulczi Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) Podmienilem przepływke i na luzie jeszcze dzisiaj nie jechałem przy temp ok silnika ok 69 stopni ,jest przepływie wymagana i obecna 25kg/h Tak też wcześniej było A temperatura powietrza wlotowego ok 22 stopni A na dworzu jest 13 stopni . Czy tak powinno być na biegu jalowym? Edytowane 11 Października 2019 przez aszulczi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aszulczi Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Niestety chyba to nie przepływomierz, przejechałem co prawda 42 km i byli ok , był na postoju ok 30 min i po przejechaniu 2 km znowu taka akcja z obrotami   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 11 godzin temu, aszulczi napisał: temperatura powietrza wlotowego ok 22 stopni A na dworzu jest 13 stopni Ok . Na logach miałeś 172.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aszulczi Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) Tak ale to bylo wtedy kiedy on dlugo stał i tak z ok minute mial 4 tys obrotów i ponad 4 tys. Macie jakieś inne pomysły ? Ciekawe czemu w okresie anomali napiecie spada do 13,2 V? A dodatkowo czy na wolnych obrotach i w czasie jazdy wskazania przepływomierza powinny byc takie same np 25kg/h obecna i wymagana tyle samo? Edytowane 11 Października 2019 przez aszulczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.