Skocz do zawartości

ASTRA H 1.7 DTH Samoczynne wysokie obroty na ciepłym silniku


Gość aszulczi

Rekomendowane odpowiedzi

Napięcie spada bo spadają obroty. 

Ale sprawdzić ładowanie , klemy i masy nie zaszkodzi.

Przepływka ma mieć na wolnych  20-30 

U ciebie było 256

 

Po przygazowaniu z wolnych powinna mieć powyżej 100

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, adam1954 napisał:

Napięcie spada bo spadają obroty. 

Ale sprawdzić ładowanie , klemy i masy nie zaszkodzi.

Przepływka ma mieć na wolnych  20-30 

U ciebie było 256

 

Po przygazowaniu z wolnych powinna mieć powyżej 100

 

 

Sprawdzone wszystko ok.

 

Ładowanie cały czas w okolicach 14,1 -14,2 V

 

Przepływka na wolnych ma 25

 

Było u mnie 256 ale w momencie anomali stał odpalony i po około godzinie słysze że głośno chodzi , podszedłem do auta a on sobie dodał obrotów na 4,3 tys  i wtedy pewnie ta wartość.

 

Po przygazowaniu ma powyżej 100 na wolnych.

 

A może pedał gazu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy coś wnosi to do sprawy ale jak samochód stoi nie odpalany przez np jeden dzień , odpala i po kilkudziesięciu sekundach gaśnie, potem odpala ale trzeba go długo kręcić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, aszulczi napisał:

stoi nie odpalany przez np jeden dzień , odpala i po kilkudziesięciu sekundach gaśnie

 

 

No i wtedy powinno się oglądać parametry. 

Co się dzieje. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Panowie trochę odgrzewam kotleta. 

 

Turbo sprawdzone jest sprawne, czujnik scv również ,przepływie również.  A objawy nadal takie same.  Co jeszcze mogę sprawdzić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, adam1954 napisał:

2020-04-23_195604.png

 Odczyt kodu usterek - brak kodów

czujnik temperatury płynu chłodzącego - wymieniony na nowy , brak poprawy

czujnik pdeału przyśpieszenia - do sprawdzenia

sterowanie silnika - do sprawdzenia

programowanie komputera sterującego silnika- co masz na myśli?

Komputer sterujący silnika - do sprawdzenia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, aszulczi napisał:

programowanie komputera sterującego silnika- co masz na myśli?

 

Wymiana wsadu .

Może sie coś wysypało.

Wprowadzenie nowego.

Poszukaj czy nie ma czasem jakiś aktualizacji softu

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, okazalo sie ze nie moglem wymienic zaworu SCV bo podobno on jest razem z pompą wtryskową i dla silnika Z17DTH nie występuje oddzielnie bo w Astrze jest to oparte na Boschu a w innych silnikach na Denso i tam mozna oddzielnie dokupić, chyba że się myle ?

 

JA wymienilem czujnik ciśnienia paliwa ten co jest wkręcany w szynę paliwa.

Edytowane przez aszulczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności