Skocz do zawartości

ASTRA H 1.7 DTH Samoczynne wysokie obroty na ciepłym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Napięcie spada bo spadają obroty. 

Ale sprawdzić ładowanie , klemy i masy nie zaszkodzi.

Przepływka ma mieć na wolnych  20-30 

U ciebie było 256

 

Po przygazowaniu z wolnych powinna mieć powyżej 100

 

 

 

10 godzin temu, adam1954 napisał:

Napięcie spada bo spadają obroty. 

Ale sprawdzić ładowanie , klemy i masy nie zaszkodzi.

Przepływka ma mieć na wolnych  20-30 

U ciebie było 256

 

Po przygazowaniu z wolnych powinna mieć powyżej 100

 

 

Sprawdzone wszystko ok.

 

Ładowanie cały czas w okolicach 14,1 -14,2 V

 

Przepływka na wolnych ma 25

 

Było u mnie 256 ale w momencie anomali stał odpalony i po około godzinie słysze że głośno chodzi , podszedłem do auta a on sobie dodał obrotów na 4,3 tys  i wtedy pewnie ta wartość.

 

Po przygazowaniu ma powyżej 100 na wolnych.

 

A może pedał gazu?

 

Nie wiem czy coś wnosi to do sprawy ale jak samochód stoi nie odpalany przez np jeden dzień , odpala i po kilkudziesięciu sekundach gaśnie, potem odpala ale trzeba go długo kręcić.

 

3 minuty temu, aszulczi napisał:

stoi nie odpalany przez np jeden dzień , odpala i po kilkudziesięciu sekundach gaśnie

 

 

No i wtedy powinno się oglądać parametry. 

Co się dzieje. 

 

 

Niestety auto oddane do dwóch mechaników / elektryktów samochodwych - diagnoza nie da się naprawic nie wiedzą co to :/ bo komputer nie pokazuje błędów 

 

  • 6 miesięcy temu...

Panowie trochę odgrzewam kotleta. 

 

Turbo sprawdzone jest sprawne, czujnik scv również ,przepływie również.  A objawy nadal takie same.  Co jeszcze mogę sprawdzić?

 

39 minut temu, adam1954 napisał:

2020-04-23_195604.png

 Odczyt kodu usterek - brak kodów

czujnik temperatury płynu chłodzącego - wymieniony na nowy , brak poprawy

czujnik pdeału przyśpieszenia - do sprawdzenia

sterowanie silnika - do sprawdzenia

programowanie komputera sterującego silnika- co masz na myśli?

Komputer sterujący silnika - do sprawdzenia

 

Godzinę temu, aszulczi napisał:

programowanie komputera sterującego silnika- co masz na myśli?

 

Wymiana wsadu .

Może sie coś wysypało.

Wprowadzenie nowego.

Poszukaj czy nie ma czasem jakiś aktualizacji softu

 

 

Ok, okazalo sie ze nie moglem wymienic zaworu SCV bo podobno on jest razem z pompą wtryskową i dla silnika Z17DTH nie występuje oddzielnie bo w Astrze jest to oparte na Boschu a w innych silnikach na Denso i tam mozna oddzielnie dokupić, chyba że się myle ?

 

JA wymienilem czujnik ciśnienia paliwa ten co jest wkręcany w szynę paliwa.

Edytowane przez aszulczi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności