Gość BedrOK Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 Zastanawialiście się kiedyś czy warto tankować lepsze paliwo ? Np. Circle K MILES DIESEL (zwykłe) czy MILES PLUS DIESEL (lepsze) ? Czy w 1.7 cdti 2007 odczuję różnice po zalaniu lepszego? Chodzi dobrze i cicho. Ten silnik ma czujnik spalania stukowego? A jakie paliwo wy tankujecie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalwww Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 Ja kiedyś tankowałem. Po wymianie wtrysków. Zrobiłem ponad 100 tyś. I dalej zaczęły szwankować. Dostałem poradę w jednym ze serwisów Boscha żeby lać zwykle bo to premium jest suche. Lać mixol może uda je się uratować. Pół roku lałem zwykłe paliwo i mixol. Na szczęście udało się uratować. Już nie leje tego premium.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BedrOK Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 A, że tak zapytam jak jadę z 50km/h po mieście. To przy ilu tysiącach zmieniać biegi waszym zdaniem i jak średnio 50~60 na godzinę to na jakim biegu i na ilu obrotach utrzymywać by jeździć w miarę Eko, ile wciskać padał by uzyskać w miarę niskie i Eko spalanie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalwww Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Moim skromnym zdaniem jeżdżenie Eco to szybsze zużycie sprzęgła, koła dwumasowego. I to są pozorne oszczędności szkoda męczyć silnik   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 W Vectrze C mam dosyć długą skrzynie jak na Diesla, na 3 biegu jeżdżę do 60km/h, a na 4 do 80km/h. Na 6 biegu przy 120km/h mam obroty 2000rpm, spalanie 5.9-6.3L cykl mieszany, wcale oszczędnie nie jeżdżę. Jak zatankuje do pełna to przeważnie zrobie 900-1100km na baku, zależy jak noga i jaki cykl i czy zacny DPF się zacznie wypalać, podejrzewam że w trasie spokojnie do 5.5L by zszedł, spore wygodne auto pali bardzo mało, silnik w miarę elastyczny. Diesel raczej nie nadaję się do EcoDrivingu, przynajmniej nie ten z kołem dumasowym, lepiej trzymać na niższym biegu na wyższych obrotach niż na najwyższym startować do wyprzedzania z najniższych obrotów, wtedy przenoszą się największe przeciążenia względem silnik/skrzynia. Odpalam i gaszę ze sprzęgła, ale to już takie przyzwyczajenie. A co do paliwa, to kiedyś tankowałem na Statoil/Circle K, zwykłą ropę były spore mrozy i sprawdzało się. Nawet kiedyś jakąś lepszą benzynę kilka razy udało się zatankować, ale naprawdę nie widziałem różnicy, co to tam takie samochodziki 1.3-2.0 (benzyna bez turbo), tyle wiem że jak są już pompki w aucie (PD/CR) to warto tankować na sprawdzonych stacjach, bo regeneracja wtrysków nic taniego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BedrOK Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Zalałem 28 litrów miles plus diesel przejechałem 340 km w mieście, faktycznie ciszej chodzi, na pewno lepiej niż na lotososkim z optima a benzyna jak tam lałem była najlepsza   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.