Skocz do zawartości

Wycieraczka tył


Gość jaco11

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Z tego,co pamiętam(wymieniałem żarówki oświetlenia tablicy rej),to odkręcasz uchwyt do ciągnięcia klapy i rwiesz całość-mocowanie "tapicerki"jest na zaczepach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Cześć! Z tego,co pamiętam(wymieniałem żarówki oświetlenia tablicy rej),to odkręcasz uchwyt do ciągnięcia klapy i rwiesz całość-mocowanie "tapicerki"jest na zaczepach.

dzięki, w weekend postaram się coś podziałać.. :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmujesz tapicerke

pod nia masz dwie sruby jak dobrze pamietam na klucze 10 i na zewnątrz kluczem 20 parę chyba wczesniej jeszcze klucz do odkrecenia ramienia wycieraczki ??? i po problemie pamietaj aby dobrze uszczelki poskładać ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość Anonymous

Koledzy ja mam inny problem u mnie nie chce się wyłanczac tylna wycieraczka musze dopiero przekręcić kluczyk, i nawet w tedy nie za każdym razem zatrybi i się wyłączy czasem musze powtużyć kilka razy tę operacje. co może być tego przyczyną. może ktoś miał taki problem. a moze ktoś wie gdzie szukać schematów instalacyjnych OPLA SINTRY!8)!:wink:!:roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 rok później...

Dzisiaj rozebrałem, myslałem że mi padła, jednak przyczyna leżała gdzie indziej.

Okazało się że na dzwigniach zebatych wyszła rdza, jednocześnie łożyska osi wycieraczki to tuleje samośmarne, tylko po tylu latach smaru brakło i te czynniki zablokowały mi wycieraczkę. Skończyło się na wyczyszczeniu i ponownym nasmarowaniu całego mechanizmu i wszystko OK :roll:

Kolego, a powiedz mi jak rozebrałeś tą dźwignię. Wyjąłem silnik, ale nie chcę czegoś zniszczyć. Podejrzewam, że ośka pod ramieniem ma podładkę sprężynującą, taką jak koło zębate plastikowe. Mam rację? Nie mogę ściągnąć tych dźwigni, a są skorodowane. Jak podłączę na krótko, to jakby jakiś stycznik w środku się odezwał i koniec. Podejrzewam rdzę, ale może to coś innego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytujesz osobę której nie ma już na forum :wink:

Kiedyś też miałem taki problem z wycieraczką i jak pamiętam to tam gdzie się kończy tuleja w której jest ośka wycieraczki było jakieś zabezpieczenie w postaci podkładki ,którą trzeba trochę brutalnie potraktować aby ją zdjąć.

Następnie traktujesz to obficie np. WD-40, łapiesz końcówkę ośki dobrymi kleszczami i próbujesz rozruszać. Wcześniej wyciągasz zębatki z wnętrza mechanizmu.

Możesz też próbować wybić tą ośkę.

 

 

ps. Jak możesz to zrób fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności