Skocz do zawartości

STUKANIE W SILNIKU


Gość Wojteknat

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Marek89ol napisał:

Twierdzi że u mnie zawory same się regulują

 

To niech się douczy a ty jak radzi Rafał już do niego nie jedź.

Ale w sumie to możesz mu pokazać to 

 

http://astra.myto.pl/silniki-opel-astra-h#z16xep

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam,

Też się podepnę pod temat, bo od jakiegoś czasu też mam problem z głośną pracą silnika i ten problem postępuje - Meriva 1.6 16v 105 KM Z16EXP 2007 z instalacją gazową STAG. Mechanik zdiagnozował, że to popychacze do wymiany, ale postanowiłem przed wydaniem kilku stów sprawdzić jeszcze co o tym sądzicie. Silnik na benzynie mocno klekocze, a po włączeniu się wtryskiwaczy gazu zaczyna jeszcze metalicznie brzęczeć (21 sekunda filmu). Czy Waszym zdaniem to popychacze?

 

Z góry dziękuję

Krzysiek

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, adam1954 napisał:

Jak diagnozował?

U Ciebie nie ma hydropychaczy lecz szklanki.

Te szklanki się szlifuje do właściwych rozmiarów

Adam dziękuję za szybką odpowiedź. Na razie tylko osłuchiwał auto, nie zaglądał do środka i nie mierzył luzów. Czyli jak rozumiem źle rozpoznał silnik?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym szukał innego mechanika.

Takiego który zna te silniki.

I nie naraża na koszty

Po osłuchaniu silnika dla upewnienia się powinien pomierzyć luzy.

Wtedy dopiero decyzja wymiany czy też szlifowania szklanek ( tylko od wewnętrznej strony bo były przypadki że szlifowali niektórzy zewnętrzną) .

Ale musisz się liczyć że do tego trzeba zdjąć rozrząd

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Faktycznie najpierw zadbam, żeby zmierzyć luzy. Świetnie, jeśli skończyłoby się na szlifowaniu zamiast na wymianie.

A czy te nagrane dźwięki sugerują, że to mogą być luzy? (zdaję sobie sprawę, że ostatecznie i tak trzeba to zmierzyć, ale czy to dobry trop?)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, k.saski napisał:

Świetnie, jeśli skończyłoby się na szlifowaniu zamiast na wymianie.

Tutaj jeszcze trzeba się dopytać jakie koszty nowej szklanki a jakie szlifu.

Ale tak czy tak wałki trzeba zrzucać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, adam1954 napisał:

Tutaj jeszcze trzeba się dopytać jakie koszty nowej szklanki a jakie szlifu.

Ale tak czy tak wałki trzeba zrzucać

W przyszłym tygodniu wybiorę się pomierzyć luzy i zapytam o koszt szlifowania. Szkoda, że rozrząd trzeba wymieniać, bo ten dopiero 30 tys. ma zrobione. Dam znać jakie wyniki pomiarów i szacunkowe koszty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, k.saski napisał:

Szkoda, że rozrząd trzeba wymieniać,

 

Nie trzeba wymieniać ale trzeba zrzucać.

Ale mechanik może policzyć jak za założenie nowego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności