Gość Maniek333 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 (edytowane) Przepraszam zapomniałem dodać silnik oczywiście taki sam jak u autora tematu. A co do wpisania w profil to korzystam z taptalka na androidzie i nie oferuje on takiej opcji, ale to zaraz się zaloguje klasycznie i uzupełnie brakujące informacje. Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka EDIT. Już wszystko powinno być uzupełnione Edytowane 22 Kwietnia 2020 przez Maniek333   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89633-b%C5%82%C4%85d-p1530/page/2/#findComment-721539 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89633-b%C5%82%C4%85d-p1530/page/2/#findComment-721542 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek2812 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Maniek333 napisał: Podepne się pod temat. Mój problem z klimą zaczą się tak że ruszam z pod roboty w aucie nagrzane to odpalam klime, wszystko działa jak należy, zrobiło się trochę zimno wyłączam. Jakąś godzine później włączam klime i dupa nie działa. Podpinam opcoma błędów brak... Ciśnienie w blokach pomiarowych pokazuje 1022kpa. (silnik rozgrzany temperatura na zewnątrz 19 stopni) Bezpiecznik sprawdzony ok Przekaźnik sprawdzony ok, podmieniłem na nowy też lipa. Odpiąłem wtyczkę od sprężarki nie ma napięcia, ale jak w opcom włącze test klimatyzacji to napięcie na wtyczce się pojawia. Podpowie mi ktoś jaka powinna być rezystancja cewki sprężarki? Nie wiem ale wydaje mi się że 1000kpa powinno wystarczyć żeby klima ruszyła, ale może to za mało? Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka 1000 kpa to 10 bar czyli sporo za duzo jak na wyłaczonej klimie Kiedy ostatnio robiony był serwis klimy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89633-b%C5%82%C4%85d-p1530/page/2/#findComment-721558 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek333 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Serwis był 3 lata temu, ale teraz wieczorem poszedłem jeszcze sprawdzić to na zimnym silniku i temperaturze około 10 stopni pokazuje ciśnienie 600kpa.Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89633-b%C5%82%C4%85d-p1530/page/2/#findComment-721560 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek2812 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 6 bar to ok,wentylator na chlodnicy działa? Sprawdz czy pojawia sie napiecie po właczeniu klimy przyciskiem. Moze włacznik szwankuje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89633-b%C5%82%C4%85d-p1530/page/2/#findComment-721604 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek333 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Nie ma napięcia. Kontrolka na przycisku zapala się ale na kostce przy kompresorze nie ma nic. Napięcie pojawia się dopiero jak w opcomie włącze test klimatyzacji.Wentylatorowi muszę się jeszcze przyjrzeć, bo jak włączam test to startuje na chwilę na pierwszym biegu i opcom wywala mi błąd i się wyłącza :-/W zeszłym roku zmieniałem rezystor.Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89633-b%C5%82%C4%85d-p1530/page/2/#findComment-721751 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 44 minuty temu, Maniek333 napisał: opcom wywala mi błąd i się wyłącza :-/ Jaki błąd?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89633-b%C5%82%C4%85d-p1530/page/2/#findComment-721754 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek333 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Yyyy program nieoczekiwanie przestał działać czy jakoś takWysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89633-b%C5%82%C4%85d-p1530/page/2/#findComment-721790 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek333 Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 WitamPrzepraszam że tak późno odpisuje ale mam teraz na głowie remont i przeprowadzkę to dopiero dzisiaj był czas zająć się oplem.Winna u mnie była cewka kompresora, wymieniłem dzisiaj ją na nową i klima znowu działa pełną parą.Sprawa była prosta, a skomplikowałem sobie ją przez moje błędy w diagnostyce. Napięcie na kostce przy kompresorze mierzyłem na zgaszonym silniku a tylko włączonym zapłonie [emoji53]Dodatkowo multimetr mi nawalił i nie kapnąłem się odrazu że cewka walnięta.Człowiek uczy się na błędach, ale dzięki temu kolejna usterka w samochodzie usunięta samodzielnie.Co do samej wymiany to prosta sprawa, wystarczy wymontować puche filtra i mamy piękny dostęp do kompresora, po drodze czekają dwa segery zewnętrzne to trzeba zaopatrzyć się w ściągacz prosty nie kątowy bo ten drugi na samej cewce siedzi dosyć głęboko i kątowym jest ciężko go złapać, co nie znaczy że się nie da.Do koła pasowego nie potrzebny był mi żaden ściągacz. Trochę siły i bez problemu zeszło.Ogólnie nie była to zbyt skomplikowana naprawa.Dzięki za wszystkie podpowiedzi i pozdrawiam. Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89633-b%C5%82%C4%85d-p1530/page/2/#findComment-722586 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.