Skocz do zawartości

Astra h 1.7 pali z plaka


Gość Pestek94

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, adam1954 napisał:

 

Sprawdzone też czy sterownik nimi steruje?

 

 

1.7 nie wiele mówi.

Podaj kod silnika będzie łatwiej dla chcących udzielić rady

Jak sprawdzić czy steruje ? 1.7 dth. 

4 godziny temu, Marcin 83 napisał:

Dlatego pierwsze pytanie zadałem czy sie zapowietrza. Kolega wyklucza zapowietrzanie. A zaworek zwrotny zalozyles na powrocie czy zasilaniu? 

Sprawdzę jeszcze rano ale chyba na zasilaniu. Generalnie tak myślę, że za każdym razem kiedy coś zatrybiło chociaż na chwilę były ruszane  po drodze kable (wtyczka) od czujnika ciśnienia  na listwie. Chcąc nie chcąc ruszyło się ją delikatnie reką. Dziś odpiąłem ją,  pobawiłem się , zapiąłem i śmiga choć kręci te dwie sekundy dłużej. Zobaczymy rano. Może jednak ten czujnik albo wtyczka nie łączy ? Jeśli łapie powietrze to nie widać tego na przewodach. Specjalnie dałem przezroczysty wąż żeby to sprawdzić. Po zabawie wtyczką samochód pali choć nie wskakuje odrazu na zadane ciśnienie 24 MPa. Jutro jeszcze wyczyszcze wtyczkę i wejście w czujnik i zobaczymy. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwi przez powrot tez moze sie cofnąć. Jak rowniez przez przelewy i praktycznie kazde połączenie w ukladzie paliwowym moze sie zapowietrzac.Czujnik cisnienia nie odpowiada za cisnienie panujace w ukladzie. No chyba ze cisnienie ktore odczytywales pochodzi wlasnie z owego czujnika i jest przeklamane z powodu uszkodzonego czujnika. Dawki na wtryskiwaczach sprawdzales? Choc w pierwszej kolejnosci trzeba upewnic sie co do cisnienia wytwarzanego przez pompę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, adam1954 napisał:

Jeżeli to na wolnych to EGR powinien mieć >50 % a nie 5 %

 

 

Czyli co ? Zabity ? A EGR ma coś do tego ? Generalnie sprawa wygląda tak. Dziś palił cały dzień ale się zastanawiał. Raz nie chciał więc odpiąłem wtyczkę z czujnika ciśnienia na listwie , wpiąłem jeszcze raz i zapalił. Pali do tej pory. Może tam są poprostu kable zaśniedziałe i daje zły sygnał na komputer i głupieje ? Czym można kable wyczyścić ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Preparat do styków.

Zrób test EGR w Opcomie.

Zła wartość EGR nie musi świadczyć tylko o nuim ale też o wiązce zasilającej i sterowniku.

Czasem szuka się przyczyn w paliwie a one są po stronie elektroniki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, adam1954 napisał:

Preparat do styków.

Zrób test EGR w Opcomie.

Zła wartość EGR nie musi świadczyć tylko o nuim ale też o wiązce zasilającej i sterowniku.

Czasem szuka się przyczyn w paliwie a one są po stronie elektroniki.

No na początku zdałem się na mechaników.. ale skoro nic nie pomaga.. jedyne co w tym momencie to zabawa wtyczką od czujnika ciśnienia na listwie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności