Skocz do zawartości

Astra H 1.9cdti, 120KM 16v, bez DPF. Szarpanie przy 2 tysiącach obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakupiłem niedawno Astrę H, podaną w temacie, problem dotyczy szarpania podczas wolniejszego przyspieszania od 1,8-2 tys obrotów. Samochód jakby tracił moc. Ktoś wie co może być przyczyną? Dodam że podczas zakupu, mój mechanik podpiął samochód pod komputer i nie wyskakiwały żadne błędy

Edytowane przez Sztorcu17

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/90608-astra-h-19cdti-120km-16v-bez-dpf-szarpanie-przy-2-tysi%C4%85cach-obrot%C3%B3w/
Udostępnij na innych stronach

Jakies błędy?

 

Przyjrzyj dolot. Czy nie masz zasyfiony, ale przyczyn moze byc wiele. Na odleglosc ciezko stwierdzic. 

Edytowane przez Marcin 83

 

Po weekendzie się za to zabiorę i dam znać, bo niestety teraz jestem na wyjeździe. Dzięki i pozdrawiam 

 

brak dpfu może swoje dawać...

czemu dpf został wycięty?

 

Kolega nic nie wspominal o wycieciu dpf

 

8 godzin temu, Marcin 83 napisał:

Kolega nic nie wspominal o wycieciu dpf

Jest w tytule od początku, że bez DPFa. Ale to też nic nie mówi, bo nie jest znany rocznik auta, i autor tematu nie napisał czy fabrycznie go nie było czy ktoś wyciął bo się zapychał. Czekamy na rozwinięcie tematu i odpowiedź związaną z filtrem cząstek stałych...

 

1 godzinę temu, WariatPSM napisał:

Jest w tytule od początku, że bez DPFa. Ale to też nic nie mówi, bo nie jest znany rocznik auta, i autor tematu nie napisał czy fabrycznie go nie było czy ktoś wyciął bo się zapychał. Czekamy na rozwinięcie tematu i odpowiedź związaną z filtrem cząstek stałych...

Masz racje, tam chyba wszystkie mialy dpf. Kicaj tez słusznie zapytał z jakiego powodu wycięty, pewnie sie zapychal, tylko co było przyczyna, jak długo bez dpf jeździł , i czy jakos to sie ze soba wiąże

 

Odpowiadając, DPFu nie ma fabrycznie, rocznik 2005, produkcja z Belgii, były egzemplarze fabrycznie bez DPFu. 

Dziś wymieniłem filtr paliwowy i po krótkiej jeździe wydawało się jakby jeździł płynnie ale dalej łapały go taki przydlawienia. Znajomy mechanik powiedział że może też być to wina wtrysków. Aczkolwiek muszę podjechać w wolny dzień i dać to do sprawdzenia. Jak uważacie?

 

Dodając jeszcze przy sprawdzeniu góry, powyżej 3 tys jakby brakowało mocy, jak gdyby samochód był w trybie awaryjnym, lecz nie pojawiają się żadne kontrolki.

 

Edytowane przez Sztorcu17

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności