WariatPSM Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Konkretnie z jakiś obrotów ci go odcina? Są to te same obroty na każdym biegu? Piszesz błąd 1243 o wtryskiwaczu, a w kodach wychodzi, że to błąd turbiny, bądź drugiej pompy paliwa (jeśli występuje). Co z filtrem paliwa i uszczelką obudowy filtra? Zrobiłeś pomiar wtyczek co podał Adam? Przewody na pompie, wtryskiwaczach i wtyczki do sprawdzenia. Auto dużo jeździ na rezerwie, nie chodzi głośniej pompa paliwa w baku? Profilaktycznie można zastosować preparat do czyszczenia układu paliwowego i wtrysków, wlać na cały bak, niech to wszystko się przeczyści. A sprawdzali kompresje na zimnym i na rozgrzanym silniku? U mnie przy zapchanym filtrze paliwa i sitku w baku błędy listwy i czujnika ciśnienia, a wystarczyło wyczyścić sitko i wymienić filtr paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91170-b%C5%82%C4%85d-0093-pomocy-opel-combo-c/page/2/#findComment-727139 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deczka1985 Opublikowano 2 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Jest tak jak mówisz, że po prostu go odcina. Filtr paliwa i uszczelka obudowy filtra paliwa wymienione, auta u mnie jest zalane praktycznie cały czas do pełna bo zauważyłem tez , ze jak jest mniej niż poł baku paliwa, i na zakręcie jak paliwem w baku bujnie to samochód też gaśnie. Jeszcze nie grzebałam w baku paliwa bo może właśnie jest jeszcze problem z tym sitkiem zapchanym. Preparat do czyszczenia wtryskiwaczy buł ostatnio zalewany, nie pomogło. Czyli zostaje do sprawdzenia kompresja, sitko w baku, i napięcie na wtyczkach bo już powiem szczerze odechciewa mi się jazdy tym opelkiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91170-b%C5%82%C4%85d-0093-pomocy-opel-combo-c/page/2/#findComment-727196 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Jeśli jest przytkane sitko w baku, wąż na powrocie paliwa tak już konkretnie to żaden dodatek tego syfu nie rozpuści a jeszcze dalej może popchać na listwę i wtryski. Jeśli zaczyna już gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu i są to coraz niższe obroty to bym przyjrzał się sitku i wężykowi powrotnemu do baku czy jest przepustowość. U mnie sitko i filtr tak wyglądały, też nie jeżdżę na rezerwie, ale wlałem paliwko chyba z brudnego kanistra...plus syf z baku. Akurat to są porady na moim przypadku i raczej nie będą nic kosztować jak samemu się sprawdzi, a pewnie nie zaszkodzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91170-b%C5%82%C4%85d-0093-pomocy-opel-combo-c/page/2/#findComment-727197 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.