Skocz do zawartości

1.3cdti przekaźniki czy kostka stacyjki


Rekomendowane odpowiedzi

Gość GrzesiekNowak

Dzięki.Czyli kierownica w lewo o 1/4:obrotu i powinna wejść.

A jak mam ja teraz odblokować ? 

Bo blokada zaskoczyła a ja z czołówką po pracy walcze z tym autem.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728799
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wcześniej Ci się udało.

Jeżeli nie uda się to zostaje jak pisałem wcześniej. 

Rozwiercenie śrub zrywalnyc.

Może nawet udać się cienkim majzelkiem , śrubokrętem je odkręcić .

One nie są zbyt mocna przykręcane

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728801
Udostępnij na innych stronach

Gość GrzesiekNowak

Nie wiem czy dobrze rozumie.

Wymontowałem juz ten wkład stacyjki i mam dziure do założenia nowej.

Nowa nie wchodzi bo nie dałem w lewo kierownicy a zaskoczyła na wyjętej blokada.

Czyli teraz mam cos dalej rozbierać ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728803
Udostępnij na innych stronach

Myślalem że włożyłeś i znowu zaskoczyła blokada.

Zostaje wykręcić śruby zrywalne.

W motoryzacyjnym dokupisz nowe.

 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728805
Udostępnij na innych stronach

Gość GrzesiekNowak

Wciśniecie dolnego bolca w środku otworu na stacyjke odblokowało kierownice.

Doczytałem ze wiecej osób miało problem z topranem.Myślałem ze to poprawili ale dalej górna zapadka za mało wystaje i ząbek na końcu jest inny niż w oryginale.Jutro bede miał febi to zobacze jak wyglada u nich jakość.

U nas za naprawe wkładu plus kluczyki tak abym miał jeden do wszystkiego chcą 200zl.

I tak bede musiał to przerobić ale jak bedzie cieplej.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728807
Udostępnij na innych stronach

Ja Toprana ( bo takiego kolega sobie kupił) wybebeszyłem i zapadki ze starej stacyjki przełozyłem.

Już dwa lata na tym jeździ i zero problemów.

22 minuty temu, GrzesiekNowak napisał:

Wciśniecie dolnego bolca w środku otworu na stacyjke odblokowało kierownice.

Którego bolca?

 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728810
Udostępnij na innych stronach

Gość GrzesiekNowak
Godzinę temu, adam1954 napisał:

Ja Toprana ( bo takiego kolega sobie kupił) wybebeszyłem i zapadki ze starej stacyjki przełozyłem.

Już dwa lata na tym jeździ i zero problemów.

Którego bolca?

 

Mam wyjętą stacyjkę czyli dzure po niej.Przekreciłem kierownicą i blokada zaskoczyła.

Aby ja wyłaczyć należy patrzac w pusty otwór po stacyjce wcisnąć dolny bolec.

Jest on widoczny a po bokach sa jakieś inne.Środkowy wciśnìety zdejmuje blokade kierownicy.

 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728823
Udostępnij na innych stronach

Gość GrzesiekNowak

Stacyjka naprawiona.

200 zl i po naprawie wkładu stacyjki fachowiec od zamków ja zamontował.

Ja kupiłem stacyjke czyli wkład z obudową z toprana i chyba nie pasowała.Nastepnie z febi i tez byl problem.Po pierwszej próbie w febi pękła górna zapadka....

Tak wiec nie ma sensu samemu naprawiać.Radze sobie z wieloma rzeczami a z zamontowaniem stacyjki nie dałem rady.

Wymieniłem tez przełącznik stacyjki bo miałem do niego wątpliwości i auto za każdym razem dobrze odpala.

Wcześniej trzeba było uderzyć w przekaźniki.

Tak wiec u mnie w 1.3cdti padła kostka stacyjki, zapchał sie zawór regulacji ciśnienia na szynie.

Na razie z awarii:

Uszczelnianie pompy wysokiego ciśnienia

Serwo wymiana

Przekaźnik pompy

Wybierak biegów

Zapchany regulator ciśnienia

Kostka stacyjki

Z eksploatacji

wymiana tyl cylinderka

świece żarowe

linki recznego

filtr paliwa trzeba wymieniać max co 50 tys km

Przebieg 280 tys km u mnie 100 tys km.Czyli pozytywnie ale do vw daleko.

 

 

 

Edytowane przez GrzesiekNowak

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728902
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności