Gość GrzesiekNowak Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Dzięki.Czyli kierownica w lewo o 1/4:obrotu i powinna wejść. A jak mam ja teraz odblokować ? Bo blokada zaskoczyła a ja z czołówką po pracy walcze z tym autem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728799 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Tak jak wcześniej Ci się udało. Jeżeli nie uda się to zostaje jak pisałem wcześniej. Rozwiercenie śrub zrywalnyc. Może nawet udać się cienkim majzelkiem , śrubokrętem je odkręcić . One nie są zbyt mocna przykręcane   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728801 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzesiekNowak Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Nie wiem czy dobrze rozumie. Wymontowałem juz ten wkład stacyjki i mam dziure do założenia nowej. Nowa nie wchodzi bo nie dałem w lewo kierownicy a zaskoczyła na wyjętej blokada. Czyli teraz mam cos dalej rozbierać ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728803 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Myślalem że włożyłeś i znowu zaskoczyła blokada. Zostaje wykręcić śruby zrywalne. W motoryzacyjnym dokupisz nowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728805 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzesiekNowak Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Wciśniecie dolnego bolca w środku otworu na stacyjke odblokowało kierownice. Doczytałem ze wiecej osób miało problem z topranem.Myślałem ze to poprawili ale dalej górna zapadka za mało wystaje i ząbek na końcu jest inny niż w oryginale.Jutro bede miał febi to zobacze jak wyglada u nich jakość. U nas za naprawe wkładu plus kluczyki tak abym miał jeden do wszystkiego chcą 200zl. I tak bede musiał to przerobić ale jak bedzie cieplej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728807 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Ja Toprana ( bo takiego kolega sobie kupił) wybebeszyłem i zapadki ze starej stacyjki przełozyłem. Już dwa lata na tym jeździ i zero problemów. 22 minuty temu, GrzesiekNowak napisał: Wciśniecie dolnego bolca w środku otworu na stacyjke odblokowało kierownice. Którego bolca?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728810 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzesiekNowak Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Godzinę temu, adam1954 napisał: Ja Toprana ( bo takiego kolega sobie kupił) wybebeszyłem i zapadki ze starej stacyjki przełozyłem. Już dwa lata na tym jeździ i zero problemów. Którego bolca? Mam wyjętą stacyjkę czyli dzure po niej.Przekreciłem kierownicą i blokada zaskoczyła. Aby ja wyłaczyć należy patrzac w pusty otwór po stacyjce wcisnąć dolny bolec. Jest on widoczny a po bokach sa jakieś inne.Środkowy wciśnìety zdejmuje blokade kierownicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728823 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzesiekNowak Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 (edytowane) Stacyjka naprawiona. 200 zl i po naprawie wkładu stacyjki fachowiec od zamków ja zamontował. Ja kupiłem stacyjke czyli wkład z obudową z toprana i chyba nie pasowała.Nastepnie z febi i tez byl problem.Po pierwszej próbie w febi pękła górna zapadka.... Tak wiec nie ma sensu samemu naprawiać.Radze sobie z wieloma rzeczami a z zamontowaniem stacyjki nie dałem rady. Wymieniłem tez przełącznik stacyjki bo miałem do niego wątpliwości i auto za każdym razem dobrze odpala. Wcześniej trzeba było uderzyć w przekaźniki. Tak wiec u mnie w 1.3cdti padła kostka stacyjki, zapchał sie zawór regulacji ciśnienia na szynie. Na razie z awarii: Uszczelnianie pompy wysokiego ciśnienia Serwo wymiana Przekaźnik pompy Wybierak biegów Zapchany regulator ciśnienia Kostka stacyjki Z eksploatacji wymiana tyl cylinderka świece żarowe linki recznego filtr paliwa trzeba wymieniać max co 50 tys km Przebieg 280 tys km u mnie 100 tys km.Czyli pozytywnie ale do vw daleko. Edytowane 17 Grudnia 2020 przez GrzesiekNowak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91460-13cdti-przeka%C5%BAniki-czy-kostka-stacyjki/page/2/#findComment-728902 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.