Skocz do zawartości

Corsa B Spalanie 10-14l


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

gdzies ten temat wygrzebalem i moze pomoge, sprawdz przewody wysokiego napiecia, bo nie widzialem zeby ktos pisal, mozliwe ze jest gdzies jeden pekniety lekko i bedzie lapal mula, duzo palil, slabe przyspieszenie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...

panowie tragedia moja slicznotka na 220 km przejechanej trasy spaliła mi ponad 19,5 litra!:wesoly:! zawsze na tej trasie paliła mi 12-13 :wino: co to moze być przy wjezdzaniu do garazu zauwazyłem wyciekajace coś z tłumika.... poradzcie coś.... :wino:

 

[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 16:52 ]

to wyciekajace to cos w rodzaju woda z olejem... cos podobnego wody nie ubyło ani oleju równiez....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj wziełem auto ojca... na tej samej stacji tankowaliśmy... ESCORT 1.8 RS i nie mogłem go bujnać do 100km/h prawdopodobnie paliwo jest jakieś CHRZCZONE :D ale musze sie upewnić czy napewno.... niepokoi mnie to co kapało z tłumika....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie jest duze ale kurde nigdzie wycieku, tak jak radził mi JA37 sprawdziłem wtrysk.....wszsytko oki jest, samochód jest lekko mułowaty.. to chyba to paliwo... :shock: nastepnym razem podjade SHELA lub ORLEN i tam zatankuje i sprawdze :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Ja miałem podobny problem z moja astra. Była strasznie mułowata :drunk:??? Została jakies trzy lata temu przywieziona z niemiec. Po roku jazdy zaczeła słabnac wiec postanowiłem zrobic remont silnika bo miałem takze problem z temperatura silnika. Wymieniłem uszczelke pod głowica uszczelniacze na zaworach i planowałem głowice a noi podstawa to były filtry i wszelkie płyny!! Gdy poskładałem autko byłe zadowolony ze bedzie czym jezdzic i tu ku mojemu rozczarowaniu asterka chodziła tak samo jak poprzednio nie mogła sie zebrac na pierwszym biegu!! Jezdziłem po mechanikach po elektrykach i nic nie wykryli :drunk: Postanowiłem jeszcze podjechac do starszego znajomego taty i on uczynił cud!! Przestawił dosłownie o kilka milimetrów Aparat zapłonowy i autko chodzi jak burza!! na 3 wyciaga 110 km/h ???

Wiec jesli macie mozliwosc sprawdzcie ustawienie aparatu zapłonowego!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki masz silnik, ale zgadzam się, że to może być sprawa układu zapłonowego. Ja mam Corsę B z silniczkiem X12SZ (DIS zamiast zwykłej kopułki) i do niedawna ten mały silniczek 1,2 palił mi średnio 12l w mieście. Rozwiązaniem okazała się wymiana czujnika spalania stukowego, który decyduje o wyprzedzeniu zapłonu. Po naprawie spalanie spało do 7-8 w mieście i 6 na trasie przy spokojnej jeździe. Jeź do mechanika, niech pokombinuje z zapłonem. U mnie objawem zrypania się zapłonu było właśnie 'mułowate' ruszanie (jakbym jechał STARem z przyczepą pełną bananów a nie Corsą)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności