Gość marek12321 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 Cześć wszystkim Od 2019 roku mam Astre J 2010 rok A16XER. Przebieg 230tyś. ale ręki nie dam sobie uciąć xD Zero błądów ale silnik szarpie pod obciążeniem 3/4 pedału gazu lub 1/2 ale z klimą, pasażerami i pod górkę. Jak wcisne na maksa to idzie jak przecinak (pewno dla tego że pętla otwarta). Czyściłem wszystko, sprawdzałem parametry silnika i konfrontowałem z tym co znalazłem w necie ale nadal nic nie znalazłem lub nie żuciło mi się w oczy. Odma była zrobiona. EVAP sprawny i nie przepuszcza. Sondy ładnie pracują. Korekty w normie w trakcie jazdy i postoju. Cewka nowa delphi, świece NGK. Czyli zapłon git, wężyki posprawdzane. Sonda pracuje góra dół a MAF coś tam pokazuje skoro błędów brak. Dziś odłączyłem MAF. Samochód odpalił na maksa wentylatory. Przyspieszam i wszystko ładnie, ani szarpnięcia. Tylko tak jakby miał 80% mocy pierwotnej. Z podłączonym MAF Na postoju na ciepłym 1,95g/s. Gdy go odłączyłem to nawet błąd żaden mi się nie wyświetlił na blacie że brak MAF. Czy to oznacza że MAF uszkodzony ? Może szukać gdzieś indziej ? Za wszelkie rady z góry dziękuję !   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 20 godzin temu, marek12321 napisał: (pewno dla tego że pętla otwarta) Upewnij się jak coś takiego piszesz. 20 godzin temu, marek12321 napisał: sprawdzałem parametry silnika i konfrontowałem z tym co znalazłem w necie ale nadal nic nie znalazłem lub nie żuciło mi się w oczy. Odma była zrobiona. EVAP sprawny i nie przepuszcza. Sondy ładnie pracują. Korekty w normie w trakcie jazdy i postoju. Cewka nowa delphi, świece NGK. Czyli zapłon git, wężyki posprawdzane. Sonda pracuje góra dół a MAF coś tam pokazuje skoro błędów brak. Gdzie są logi z Twojego sprawdzania? 20 godzin temu, marek12321 napisał: Czy to oznacza że MAF uszkodzony ? Może szukać gdzieś indziej ? Możliwe Ale to logi o tym powinny mówić   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek12321 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 - obroty 800, przepływomierz 1,8-1,96 g/s- obroty 1500, przepływomierz ok 3,39 g/s- obroty 2000, przepływomierz ok 4,39 g/s- obroty 2500, przepływomierz ok 5,57 g/s- obroty 3000, przepływomierz ok 6,29 g/s Czy jak na dworze są 3 stopnie to temperatura powietrza zasysanego może wynosić 36 stopni?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 19 minut temu, marek12321 napisał: Czy jak na dworze są 3 stopnie to temperatura powietrza zasysanego może wynosić 36 stopni? To zależy w jakim stopniu jest nagrzana komora silnika. Na postoju będzie 30 . Podczas jazdy się schłodzi do 20 np.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek12321 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 Ale taka duża różnica jest możliwa w trakcie jak samochód działa i powietrze zewnętrzne chłodzi czujnik temperatury powietrza zasysanego ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek12321 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Dzisiejszy przejazd w załączeniu. Korekty długoterminowe, MAF, temp. powietrza zasysanego i przepustnica względem pedału gazu i siłownika przepustnicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek12321 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Dorzucam prace sondy w trakcie jazdy (sonda obciążenie i sonda obroty) oraz prace sondy na postoju bez obciążenia (zatrzymuje się, wyłączam wszystko, zaciągam ręczny i wrzucam luz) przez 20 sek sonda bogata po czym zaczyna oscylować   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Są momenty kiedy sonda jest uboga a obroty podnoszone Ale temp. powietrza dolotowego według mnie jest skacząca. Powinna być bardziej liniowa Sprawdź jeszcze jak pracuje druga sonda w porównaniu z pierwszą.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek12321 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 No ta temperatura powietrza zasysanego skacze bo jest na granicy 7 i 8 stopni...pewno nie ma stanów pośrednich. Ale czy to może być jakiś trop? W załączeniu jak pracują sondy w stosunku do siebie na wzajem (zakres 10 i 5 minutowy) oraz praca sondy 1 na postoju (2 zrzuty w tym jeden z obciążeniem bo się wentylator włączył i wyłączył) Jakieś pierwsze tropy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.