Skocz do zawartości

Drżąca kierownica przy prędkościach 30-60km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Sorciakk

Cześć wam mam pytanie odnośnie skrzyni biegow 5cio biegowej w mojej asterce. Silnik 1.8 125km.W zakresie 30-60km/h przy przyspieszaniu czuć wibracje na kierownicy i przy redukcji z 4 na 3 lub 3 na 4. Przy mniejszych prędkościach lub większych problemu nie ma. Czy poduszki mogą mieć wpływ na to, czy coś innego, dzięki. Koła zmienione na letnie problem nie ustał. Ze skrzyni nie ma żadnych stuków, sprzęgło bierze od dołu i się nie ślizga.

Edytowane przez Sorciakk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe zawieszenie trzeba by przejrzeć i układ kierowniczy. Koła były zmieniane z wywazaniem?  Jeszcze tarcze pod względem zwichrowania mozna zbadac. Porządna stacja diagnostyczna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakiś luz na kierownicy? Od kiedy się to dzieje? Sprawdziłbym poduszki, zarówno silnika jak i skrzyni biegów. Zawieszenie jak kolega wyżej również do sprawdzenia, profilaktycznie chociażby. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej i całe zawieszenie w bdb stanie bez luzów jedynie do czego pan się "przyczepił" To prawa tylnia oslona tarczy hamulcowej nachodzi na nią bo jest zkorodowana i powiedział że wystarczy sciagnac. Zaczęło dziać się na zimowkach ponad tydzień temu zmieniłem na letnie zostały wyważone zero problemów z wywazeniem a problem z wibracjami nie znikl. Czasami jest to bardziej odczuwalne czasami mniej nie ma reguły. Tarcze półtora roku temu nowe mało jeżdżę także są w dobrym stanie ale kto wie. 

Edytowane przez Sorciakk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Sorciakk napisał:

pan się "przyczepił" To prawa tylnia oslona tarczy hamulcowej nachodzi na nią bo jest zkorodowana i powiedział że wystarczy sciagnac.

To sciagaj.

Jak nie pomoże, to do pana z SKP na reklamację.

Tak napisałem, bo za nic nie wiem, o co chodzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie drżenia to wredne usterki.  Nalezało by wykonać pomiar bicia tarcz. Ale dziwne że raz są objawy raz nie.  Przyczyn moze być wiele, uszkodzona piasta ( ale to na skp by wykrył tak jak i luzy w zawieszeniu) jakieś luzy na przegubach (ale słychać by było stuki) może półoś, może syf między piastą a tarczą lub między tarczą felgą, na odległość możemy tylko rzucać pomysłami. Może jakaś podpowiedź bedzie trafna przy tak wrednych objawach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta osłonę ściągnę dopiero we wtorek ale tak jak mówię wibracje występują tylko w gdzieś od 30 do 65km/h gdyby to były poduszki skrzyni czy tam silnika wibrowaloby ciągle? Czy nie ma zasady na to. No irytująca pierdola po świętach trzeba się wziąć za to i po kolei żeby nie iść w koszty od razu 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności