Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Jozek92 napisał:

Przeszedł do silnika i znowu pare razy musiałem przekręcić kluczyk, następnie coś wcisnał i wyleciało troche paliwa pod ciśnieniem.

Odpowietrznik na listwie paliwowej

 

5 godzin temu, Jozek92 napisał:

Odkręcił świecie i 3 na 4 były zalane

To świadczy np. o tym że nie było iskry a paliwo lało

 

5 godzin temu, Jozek92 napisał:

Następnie dostał się do pompy paliwa pod siedzeniem a ja uruchamiałem silnik pare razy(bezskutecznie). Wtedy wyszło, że pompa nie podaje.

I po odpowietrzeniu zaczęła podawać?

Moim zdaniem mechanik miał fuksa i usterka sama ustąpiła

 

Tak, po odpowietrzeniu zaczęła podawać. Troche sie zdzwiłem kiedy mechanik powiedział że nie trzeba wymieniać pompy. Pojeżdżę, zobaczę czy znowu ta usterka wróci po paruset km(jak ostatnim razem).  Dzięki piękne za wszystkie rady.

 

Dzień dobry

Piszę tylko żeby poinformować, że kolejny raz miał Pan racje. Samochód znowu zaczyna słabo odpalać, nie przygazuje sobie sam przy odpalaniu, podczas przyśpieszania czasami nie ma mocy i delikatnie zaklekotał przez pare razy. Mechanik odpowietrzając układ paliwa i wymieniając świece zlikwidował chyba tylko skutek a nie przyczyne usterki.

 

  • 1 rok później...

Witajcie, wczoraj moja Corsa C 1.2 16V po odpaleniu zaczęła sie trząść i chodzić na 3 cylindry, pojawił się błąd silnika. Po kilku próbach odpaliła normalnie, na kompie pokazało błąd przy cewce zapłonowej (3). Zastanawiam się nad wymianą całej cewki zapłonowej, czy ktoś miał podobny problem? 

 

Jaki numer błędu?

Na pewno on ci powiedział, że cewka?Podejrzewam, że 0303, a tu przyczyn jest wiele, nie tylko cewka.

Chyba, że chcesz zaoszczędzić na mechaniku i sam wymieniasz po kolei wszystko - wyjdzie dużo drożej.

 

Tak właśnie ten błąd, to co powinienem wymienić? Co może być przyczyną? 

 

Chciałem wymienić świecie bo obecne są już z 3 lata, ale na razie nie było kiedy a wiem, to też może być przyczyną

Edytowane przez martin1

 

Ja bym zaczął od pomiaru kompresji.

 

Dziś chciałem sprawdzić w jakim stanie są świece oraz zobaczyć czy znajdę tam przyczynę mojego problemu. Po odkręceniu cewki i wyciągnięciu świec zobaczyłem to co na zdjęciach. Wymieniłem świece a później zrobiłem próbny rozruch i pojawił się ten problem co wcześniej. Pojawiły się błędy P0303, P0304 po kilku próbach odpalenia silnik zaczął pracować prawidłowo. Zastanawiam się teraz nad wymianą cewki zapłonowej. Świece wymieniane były ok. 50-60 tys km temu. Czy dobrą drogą idę? 

swiece2.jpg

swiecee.jpg

 

Poza tym co wyżej obserwuję u siebie, że silnik nieznacznie nierówno pracuje na biegu jałowym zarówno po rozgrzaniu jak i przed, odczuć można delikatne drganie auta momentami. Miał ktoś taki problem?

 

Wymieniłem świece (wyglądały tak jak na zdjęciach), wymieniłem cewkę zapłonową ( po wyciągnięciu zauważyłem, że gumy są już zużyte i kruszyły się) . Wyczyściłem styki od kabla dochodzącego do cewki preparatem do kabli. Na razie nie ma wilgoci w powietrzu to wszystko dobrze działa, ale mimo to nadal odczuwalne są delikatne drgania auta na biegu jałowym. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności