Gość Krzysiek2710 Opublikowano 13 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2021 Witam! tego typu. Wykonany test 1. Płyn pozostał niebieski Test 2. To ujście nadmiaru płynu zatkane ( w zbiorniku) kolor zielony. Czyli uszczelka pod głowicą. Auto nie dymi na biało, płyn ucieka dość nie regularnie , raz litr na 2 km, raz 100 ml na 100km. I często temperatura płynu to 94 stopnie lub więcej ( wtedy włączam ogrzewanie i spada) Kolejny objaw . Komunikat o niskim poziomie płynu, odkręcenie zbiornika na płyn i płyn wraca ponad stan max w zbiorniku. Pacjent opel astra 3 h 1.7 125 km   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/93251-p%C5%82yn-ch%C5%82odz%C4%85cy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie Marcin 83 Opublikowano 13 Września 2021 Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 13 Września 2021 Płyn nie dostaje się do oleju? Lub jakiś mocniejszy wyciek?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/93251-p%C5%82yn-ch%C5%82odz%C4%85cy/#findComment-740130 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek2710 Opublikowano 13 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2021 3 godziny temu, Marcin 83 napisał: Płyn nie dostaje się do oleju? Lub jakiś mocniejszy wyciek? Jeżeli chodzi o to czy jest masło pod korkiem to nie ma . Jak sprawdzić inaczej czy się dostaje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/93251-p%C5%82yn-ch%C5%82odz%C4%85cy/#findComment-740133 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 14 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2021 Na bagnecie olej czarny zero wilgoci? Jeśli nie kopci a sporo tego płynu idzie to musi być wyciek, albo na gorące elementy i paruje, a może do kabiny leci. Oczywiście zakładamy że się nie spala w komorze spalania. Ale z tego co piszesz to gdzieś się miesza płyn ze spalinami. Może w chłodnicze spalin? Egr? Nie pamiętam jak tam to rozwiązane bylo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/93251-p%C5%82yn-ch%C5%82odz%C4%85cy/#findComment-740134 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek2710 Opublikowano 14 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2021 12 godzin temu, Marcin 83 napisał: Na bagnecie olej czarny zero wilgoci? Jeśli nie kopci a sporo tego płynu idzie to musi być wyciek, albo na gorące elementy i paruje, a może do kabiny leci. Oczywiście zakładamy że się nie spala w komorze spalania. Ale z tego co piszesz to gdzieś się miesza płyn ze spalinami. Może w chłodnicze spalin? Egr? Nie pamiętam jak tam to rozwiązane bylo Zero wilgoci na bagnecie. No więc robić uszczelkę pod głowicą czy szukać kłopotu w czymś innym ? Bo uszczelka to ostateczność.. Jak sprawdzić tą chłodniczke EGR jakiś pomysł?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/93251-p%C5%82yn-ch%C5%82odz%C4%85cy/#findComment-740136 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2021 4 godziny temu, Krzysiek2710 napisał: Jak sprawdzić tą chłodniczke EGR jakiś pomysł? Zdemontować. Wykonać zaślepkę na jedną stronę i z gumową podkładką zaślepić. Z drugiej strony podać ciśnienie powietrza i zanurzyć chłodniczkę całkowicie w dużym naczyniu z wodą. Bąbelki powietrza = nieszczelność. W wypadku chłodniczki EGR lejącej płynem do wydechu, spaliny powinny mieć lekko słodkawy zapach. Pozostaje jeszcze wymiennik ciepła czyli chłodniczka oleju ta przy podstawie filtra, tam też może coś podciekać i odparowywać, niekoniecznie pozostawiając ślady na podłożu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/93251-p%C5%82yn-ch%C5%82odz%C4%85cy/#findComment-740139 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.