Skocz do zawartości

Płyn chłodzący


Gość Krzysiek2710
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Marcin 83,

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek2710

Witam!

tego typu. 

Wykonany test 1. Płyn pozostał niebieski

Test 2. To ujście nadmiaru płynu zatkane ( w zbiorniku) kolor zielony. 

Czyli uszczelka pod głowicą.

Auto nie dymi na biało, płyn ucieka dość nie regularnie , raz litr na 2 km, raz 100 ml na 100km. 

I często temperatura płynu to 94 stopnie lub więcej ( wtedy włączam ogrzewanie i spada) 

Kolejny objaw . Komunikat o niskim poziomie płynu, odkręcenie zbiornika na płyn i płyn wraca ponad stan max w zbiorniku. 

Pacjent opel astra 3 h 1.7 125 km

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek2710
3 godziny temu, Marcin 83 napisał:

Płyn nie dostaje się do oleju? Lub jakiś mocniejszy wyciek? 

Jeżeli chodzi o to czy jest masło pod korkiem to nie ma . 

Jak sprawdzić inaczej czy się dostaje?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bagnecie olej czarny zero wilgoci? Jeśli nie kopci a sporo tego płynu idzie to musi być wyciek, albo na gorące elementy i paruje, a może do kabiny leci. Oczywiście zakładamy że się nie spala w komorze spalania. Ale z tego co piszesz to gdzieś się miesza płyn ze spalinami. Może w chłodnicze spalin? Egr? Nie pamiętam jak tam to rozwiązane bylo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek2710
12 godzin temu, Marcin 83 napisał:

Na bagnecie olej czarny zero wilgoci? Jeśli nie kopci a sporo tego płynu idzie to musi być wyciek, albo na gorące elementy i paruje, a może do kabiny leci. Oczywiście zakładamy że się nie spala w komorze spalania. Ale z tego co piszesz to gdzieś się miesza płyn ze spalinami. Może w chłodnicze spalin? Egr? Nie pamiętam jak tam to rozwiązane bylo

Zero wilgoci na bagnecie. 

No więc robić uszczelkę pod głowicą czy szukać kłopotu w czymś innym ? Bo uszczelka to ostateczność.. 

Jak sprawdzić tą chłodniczke EGR jakiś pomysł?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Krzysiek2710 napisał:

Jak sprawdzić tą chłodniczke EGR jakiś pomysł?

 

Zdemontować. Wykonać zaślepkę na jedną stronę i z gumową podkładką zaślepić. Z drugiej strony podać ciśnienie powietrza i zanurzyć chłodniczkę całkowicie w dużym naczyniu z wodą. Bąbelki powietrza = nieszczelność.

W wypadku chłodniczki EGR lejącej płynem do wydechu, spaliny powinny mieć lekko słodkawy zapach.

Pozostaje jeszcze wymiennik ciepła czyli chłodniczka oleju ta przy podstawie filtra, tam też może coś podciekać i odparowywać, niekoniecznie pozostawiając ślady na podłożu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności