Skocz do zawartości

Czujniki temperatury, roznica cisnienia dpf-a


brak

Rekomendowane odpowiedzi

Jakim darmowym programem można odczytać różnicę ciśnienia DPF? (Dla Antary  z 2009r. )

 

Wykonałem wymuszone wypalanie DPF-a vxdiagem  ktore zakończyło sie niepowodzeniem, niewiem tak naprawdę dlaczego chyba niezostala osiagniwta wymagana temperatura, ale dlaczego nie została osiagniwta? 

Screenshot_20210923-214755_1.jpg

Screenshot_20210923-214758_1_1.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kod silnika Z20DMH,   Z20S, kod silnika 1229296K.   

Jakiś czas temu (rok temu) jechałem na tracie i szarpnęło mi autem zapalila się na chwile lampka od wypalania DPDa na chwilę (5s)  poczym zgasła ale zapaliła się lampka silnika z błędem P0606, po wykasowaniu błąd więcej sie nie pojawiło pomimo wypalania sie DPFa co około 2000km bez żadnej kontrolki dpfa na desce,  orientuje sie po podwyższonych obrotach, spalaniu chwilowemu i zapachu, ( myślę nad jakąś dioda w kabinie która będzie mnie od razu o tym informować). Ale wracając do  sedna, oprócz powyższych obserwacjach zauważyłem luźny czujnik temperatury na kolektorze wydechowym przed DPFm, nie idzie go dokręcić bo jest nakrętka ZASPAWANA ale czujik jest luzny i okopcony sądzą wiec i nieszczelne miejsce. Chce sprawdzić czy czujnik pokazuje prawidłową temperaturę i jaka jest różnica cisnien na depfie, programy które mam na telefonie nie pokazują mi tych wartości, opkom byc moze coś tam pokazuje ale mam chinola i też jest okrojony w opcjach. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z darmowych car scanner powinien pokazywać. Zależy co sterownik udostępnia. Masz jeden czujnik ciśnienia czy dwa? Czujnik to taki cieki pręt, i jest wkręcany we flansze która jest dospawana,wydaje mi się że po dokładniejszym przyjzeniu się będziesz mógł czujnik dokrecic

Możesz założyć sobie diodę do ogrzewania lusterek. Przy wypalaniu się zaświeci bo sterownik chce obciążyć silnik , ale dioda też będzie się świecić gdy sam włączysz ogrzewanie lusterek.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam wczoraj zaświeciła mi się kontrolka silnika oczywiście błąd różnica ciśnienia miedzy czujnikami spalin. Błąd co prawda skasował się za pierwszym razem i tak już zostało. 

Zastanawia mnie co innego , wymusiłem mu komputerem  procedurę wypalania na samym początku ( max 20 sekund ) z rury wydechowej wydobywał się siwawy dym później to ustąpiło w jakimiś stopniu na komputerze na początku pisało 2% później spadło do 1% to chyba był stopień wypalania mimo wszystko wyskoczyła temperatura około 600 stopni. i przerwałem procedurę pytanie czy jest to bezpieczne i czy moge powtórzyc ten zabieg bez obaw ze stanie sie cos złego z samochodem. ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nie zrobiłem sobie zdjęcia ale może opisze sytuacje wymieniłem cały wydech i nie powiem pary razy przy***ałem młotkiem w okolice DPF i padł mi drugi czujnik ten za DPFem ( podobno te czujniki sa bardzo delikatne i nawet najmniejsze uderzenie ich boli )  ale przysłali mi zły wiec wymieniłem oba i od tego czasu dwa razy wyskoczył ten błąd nic w sumie nie dzieje sie z samochodem tylko wywala czeka :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności