Skocz do zawartości

Auto traci moc po ostrzejszym depnieciu


adas321

Rekomendowane odpowiedzi

Turbo też trochę późno wstaje bo maksymalny moment obr jest przy 4300 obrotów i turbo czuć że ładuje dopiero od 2800 obrotów około 

 

Swoją drogą w lutym musiałem rozruszać sztangę bo była zapieczona i stała czy możliwe że teraz też to jest przyczyną ? Auto zamiast zadanych 1.2 bar ładuje 0.6-0.7 bar właśnie po rozgrzaniu silnika . Dziwne myślałem że powinno się to dziać niezależnie od temp a jednak jest to jakaś zależność 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to niestety masz kolektor wydechowy chyba do zdjęcia.

Podejrzewam, że coś się dzieje na osi klapki sterowanej gruszką.

Nie haczy ci czasem o opaskę V-band łączenia z resztą wydechu?A DV masz seryjny, czy customowy?

Bo mi cuda robił nowy properfekt od fmiców na przykład.

1,5 bara to nie za dużo na taki delikatny silnik czasem?

Tak pytam, bo 1,5 bara stopiło moje tłoki, jak miałem jeszcze z20ler.

A kucizna kosztuje......

 

Edytowane przez ja37

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co auto jeszcze póki co stoi u tunera który ma zajrzeć do softa i sprawdzić po czym są korekty żeby wiedzieć czemu się bardziej przyjrzeć . Dv mam cały czas seryjny , był sprawdzany w lutym i był ok . 1.5 bar mi zadał w sofcie tuner który nie miał pojęcia o tym silniku i to z samego dołu , jeździłem miesiąc na takim sofcie i lipnie to jeździło , dol był góry nie było zupełnie , teraz mam soft na 1.2 bar i 200KM 265Nm i całkiem dobrze to jeździ dopóki turbo ładuje . 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, ja37 napisał:

Dasz mi tą mapę co masz teraz?

Czekaj, Zamość....daleko masz do Puław?

Młody by ci toto ogarnął.

2 godzinki drogi tam mam . Mapę chętnie bym Ci dał ale auto jest u tunera i aktualnei on ma wszystko i ciężko mi to ogarnąć . Generalnie gadałem z nim i mówił że klapka wg sprawdzona, wg też sprawdzony i to nie on jest powodem problemów . Ciezko mi stwierdzic od kiedy ten problem sie zaczal , wczesniej mialem mape na 202KM osiagalne przy 4300 obrotow i 351 nm osiagalne przy 4200 obrotow , potem wszystko pikowalo w dol wiec tak czy siak czulem spadek mocy , ale wtedy to mialo zwiazek z zapychaniem sie kolektora przez zbyt wysoki boost z dolu tak mi tuner powiedzial . Potem on zrobil mape na 200KM przy 6100 obrotow i 265 nm na plasko od 3000 do 5800 obrotow caly czas trzyma rowne 265 nm i tez czuje ze scina boost . Powiedzial ze zajrzy do tego softu , zobaczymy moze to softowa sprawa . Obecny boost 1.2 bar na plasko i afr 12 góra , nie wiem czy nie troche za ubogo na ten silnik . 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plan jest taki , aby wymienić DV . To chyba ostatni trop . Możliwe , że pękła sprężynka w środku ale pojawia sie problem z racji ze tuningowe dv powoduja problemy z doladowaniem chcialbym zainwestować w ori dv , ale takiej do 1.6 turbo niestety nie ma . Co myślicie np o takiej ? https://allegro.pl/oferta/zawor-bocznikowy-upustowy-dv-opel-opc-8771064432?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_czesci-samochodowe_pla_ss&ev_adgr=Czesci_samochodowe&ev_campaign_id=14491971570&gclid=Cj0KCQjwtrSLBhCLARIsACh6RmiJ5BL54QNcYSjV5TEJc8v_Y0pmF9Dklfs1303CKbpnOvwnScYZyCAaApW4EALw_wcB Czy moze dv z 2.0t tez podejdzie ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie możesz najpierw wyjąć i zobaczyć co sie dzieje?

Przecież tam też jest ciśnienie, które pomaga sprężynie utrzymać membranę zamknietą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.10.2021 o 04:37, ja37 napisał:

A nie możesz najpierw wyjąć i zobaczyć co sie dzieje?

Przecież tam też jest ciśnienie, które pomaga sprężynie utrzymać membranę zamknietą.

DV sprawna . Temat w 100 % softowy , niestety już dwóch tunerów poległo z tym sterownikiem . Od każdego usłyszałem że jest gdzieś limiter w ECU , ale nie idzie go znaleźć . Robili Astry A16let i problemu nie było , tylko u mnie coś takiego . Tylko że ja mam sterownik przełożony z innej Corsy bo kiedyś się zamoczył . Nic no pozostanie mi tak jeździć albo iść do tunera który powyłącza odpowiednie limitery i hulaj dusza 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności