Gość Nix Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 (edytowane) am następny problem z Corsą... ( kupiona za tani preis, fakt) - w zbiorniczku wyrównawczym nie było płynu, ale jak się dolewa to mocno cieknie, wręcz leje. Wygląda że leje po bloku silnika gdzieś spod łapy alternatora... Co to może oznaczać i jak to zdiagnozować i naprawić ? Dotychczas auto tak jeździło kilka razy ale na dystansach rzędu 1 km, więc braku ogrzewania ( i brak płynu) był niezauważalny... A jak jeździł dawny właściciel nie wiem, bo auto kupione "nie na chodzie" i jeździło tylko po placu... Tak to wygląda pzdr WhatsApp Video 2022-02-23 at 22.09.09_(2).mp4 Edytowane 23 Lutego 2022 przez Nix   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 Kolego auto jest u ciebie, więc trudno sprawdzić z którego przewodu chłodzenia cieknie chłodziwo - jest tam trochę rzeczy które mają kontakt z płynem chłodzącym z zaślepkami bloku włącznie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 Zrzuć altek i będziesz widział. Nie ma tam termostatu pękniętego albo wąż zleciał? To już nie wyciek, to już dramat. Przy okazji złącza przeczysc bo widać że ruda atakuje , jak jeździł bez płynu to wiele złych rzeczy mogło się stać. A może na bieżąco dolewał. Albo była woda w układzie i przy mrozach coś rozsadziło .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.