Gość Iska Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 Witam na początek przedstawię pacjenta Opel Antara 2008 2.0 cdti 150KM 110kw 4x4 Poważny problem: check engine i brak mocy, po przeskanowaniu wyrzuca błąd zaworu doladowania turbo (mam nadzieje ze dobrze przetlumaczylem) problem jest w tym ze nie moge znalesc do tego silnika tej części, ale sporo jest do silników 2.2 cdti wyglądają identycznie. Z tad moje pytanie czy można podmienić z 2.2?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 Tutaj porównaj https://opel.7zap.com/pl/car/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iska Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 Dzieki wielkie niby to samo az 3 na podmianke mam a turbo dalej nie wstaje. Padło podejrzenie na " NASTAWNIK"(poprawcie mnie jak inaczej sie nazywa) przy turbo, owa część jest wyciagnieta a nie bylo lekko i teraz pytanie jak ja sprawdzic czy poprawnie dziala. Jak ktoś ma pomyśl jak sprawdzić czy działa prosze pomóżcie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 Tam masz ten nastawnik ? Sprawdzić połączenia na kostce i czy przy dodaniu gazu cięgno się rusza , jeśli masz zdemontowane to teraz czy cięgno zmiennej geometrii da się ręcznie przestawić jeśli się da i połączenia na kostce są ok to masz nastawnik do naprawy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.